Petgrossisten åbnet op for privat salg ??

Forum for generel snak omkring saltvand.
Brugeravatar
ronny.w
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 6700 Esbjerg
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Esbjerg 38,5 km Fra kvong
Kontakt:

Petgrossisten åbnet op for privat salg ??

Indlæg af ronny.w »

Siden hvornår har petgrossisten åbnet op for salg til private ?? det er godt nok nogen helt okay priser ;) :Peace: :Peace: :y :y :y :y :y :y :K :K :K :K :W :W :W

http://www.petgrossisten.dk/group.asp?group=140
laursen
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
16
Postnummer: 8981 Spentrup
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Gassum, Randers

Re: Petgrossisten åbnet op for privat salg ??

Indlæg af laursen »

Siden de meddelte at de skulle lukke og have solgt ud i deres vare
Min 430Liter tank: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=30588 Nu med 900Liter Tank
Brugeravatar
Clauslh
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
17
Postnummer: 2630 Taastrup
Saltvand siden?: 2007

Indlæg af Clauslh »

Kunne godt se sådan ud
på forsiden står der:

31-01-2010 Stort ophørsudsalg til private kunder!

Grundet at Karl-Henrik har valgt at fokusere på egenproduktion af artikler til kæledyr, så har Pet Grossisten A/S hermed besluttet at stoppe sin distribution af artikler til dyrehandlere. Vi har et stort og spændende sortiment inden for Akvaristik og havedam. Dertil flere artikler til hund og kat.

I er meget velkommen til at kontakte Karl-Henrik på kha@petgrossisten.dk såfremt I har interesse i vores sortiment. Der vil i løbet af kort tid blive adgang til at handle i vores webshop. Dertil er man velkommen til at besøge vores lager. Der kommer mere information i løbet af i dag og i de nærmeste dage.
The key to succes in this hobby is not having the ultimate system and the hottest equipment –
it’s the effort that you put in.
Brugeravatar
AndersGS
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 9300 Sæby
Kontakt:

Indlæg af AndersGS »

Man skal/kan lave en aftale med karl-henrik eller martin om at komme forbi lageret. Gør det nok nemmere at komme ind hvis man er et par stykker ;)
Brugeravatar
mipe
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 7400 Herning
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af mipe »

Her er lidt:
http://cichlids.akvariefisk.dk/forum/thread/?ID=1062785
http://www.akvarieplanter.dk/forum/view ... highlight=

Tror ikke at man skal regne med at få noget derfra, det der er er vist længe solgt.
"It's not leaking - It's overflowing." (Citat: Homer Simpson)
Brugeravatar
AndersGS
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Kontakt:

Indlæg af AndersGS »

mipe skrev:Her er lidt:
http://cichlids.akvariefisk.dk/forum/thread/?ID=1062785
http://www.akvarieplanter.dk/forum/view ... highlight=

Tror ikke at man skal regne med at få noget derfra, det der er er vist længe solgt.
Det tror jeg ikke..
Brugeravatar
AndersGS
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Kontakt:

Indlæg af AndersGS »

OBS.

der er åben i weekenden 27-28 feb. fra 10-16 lørdag og søndag

Man behøver ikke ringe i forvejen.
Brugeravatar
mipe
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Kontakt:

Indlæg af mipe »

Syntes det virker lidt forkert, hvis der er en masse der har bestilt vare på nettet de sidste par uger og de så åbner i weekenden, hvor de sælger varene til dem der dukker op istedet for?
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Indlæg af Carsten »

Mon ikke de varer som er bestilt allerede er afsendt??
Brugeravatar
Brian C
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af Brian C »

Carsten skrev:Mon ikke de varer som er bestilt allerede er afsendt??
det tvivler jeg lidt på, for efter hvad jeg har kunnet læse mig til sender de kun til adresser nævnt i de gule sider
men det kan der læses mere om inde på Akvariefisk.dk
iøvrigt er det gammelt nyt det har været nævnt på de sider længe :wink:
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Brugeravatar
AndersGS
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Kontakt:

Indlæg af AndersGS »

mipe skrev:Syntes det virker lidt forkert, hvis der er en masse der har bestilt vare på nettet de sidste par uger og de så åbner i weekenden, hvor de sælger varene til dem der dukker op istedet for?
Så dumme kan de da heller ikke være, tror umiddelbart heller ikke det er et problem, de har vel mere end een ting af hver!
Lasse
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
17
Postnummer: 6800 Varde
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Alslev (Varde/Esbjerg)

Indlæg af Lasse »

Nogen der har erfaring med at bestille hos dem her op til lukkesalg
112L display, 54L sump

RSM130 Februar 2008 - August 2020.
martinknorr
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 8370 Hadsten
Geografisk sted: Hadbjerg

Indlæg af martinknorr »

Jeg har bestilt noget og har da også fået en ordrebekræftigelse. Så regner med at det bliver sendt. Men de skriver også at jeg først skal overføre pengene når jeg får en mail om at det er pakket. Sådan har jeg i hvert fald forstået det og har skrevet en mail til dem for 2 dage siden for at være sikker, men har ikke fået noget svar.

De skriver sådan her:
Vigtigt! Du skal ikke overfører pengene før vi bekræfter at din ordre er pakket. Vi sender pakkerne om mandagen når indbetalingen er registreret.

Men de kan være helt sikker på at jeg hænger i røret i næste uge, hvis jeg ikke hører noget. De skriver nemlig også at de kun sender om mandagen. Men har jeg bestilt noget i tirsdags så har jeg dælme forhåndskøb i modsætning til dem der først dukker op her i weekenden.

Jeg regner med at få mine varer, ellers så er det godt at jeg ikke har overført nogen penge til dem endnu.
MVH
Martin
8370 Hadsten
THC
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
15
Postnummer: 2800 Kongens Lyngby

Indlæg af THC »

Vi har lige haft dem i røret. Og de siger at tingene bliver pakket i løbet af weekenden. Så tror desværre godt man kan være ude for at de ting man har bestilt bliver solgt. Lidt ærgeligt. Men ja, de håber vi ikke sker.
martinknorr
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17

Indlæg af martinknorr »

THC skrev:Vi har lige haft dem i røret. Og de siger at tingene bliver pakket i løbet af weekenden. Så tror desværre godt man kan være ude for at de ting man har bestilt bliver solgt. Lidt ærgeligt. Men ja, de håber vi ikke sker.
Hvis det er tilfældet, så bliver jeg f..... sur. Jeg har bestilt mens de havde på lager, så skal jeg ikke have af vide at der er udsolgt efter weekenden. Så har de bare at pakke det der er bestil af folk inden, og så må de sælge resten til de kunder der dukker op til udsalget.

Men nu er det sådan at jeg har en ordrebekræftelse, og den er bindende. Ellers skal jeg have af vide med det samme at varen er udsolgt. Efter som jeg har fået en bekræftelse så kan varen ikke være udsolgt.
MVH
Martin
8370 Hadsten
THC
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
15

Indlæg af THC »

Hvis du har fået en ordre bekræftelse skulle der ikke være noget problem. Det nok nærmere os andre som kun har fået en bekræftning om at de har modtaget bestillingen der må vente spændt til i morgen.
martinknorr
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17

Indlæg af martinknorr »

Der står med store bogstaver øverst i mailen, ORDREBEKRÆFTELSE (#3566).
Så jo det er hvad det er.

Men har lige snakket med dem dernede, og han satsede da på jeg fik mine vare. Men de havde jo ikke lige fået opdateret deres hjemmeside så det var ikke sikkert de havde det hele. Så der var nogen der havde bestilt ting som de ikke havde, med andre ord de måske sælger i løbet af weekenden.

Min mening er dog at når man laver et ophørsudsalg. Det første man gør er at finde ud af hvad man har på lager og sætter så det til salg. Man gør det ikke omvendt, først at sætte alt til salg for så at finde ud af hvad man har.
Personen jeg snakkede med i tlf. sagde det skal jo være så let for begge parter så muligt. JA DET SKAL, men nu har i valgt at gøre det meget besværligt for jer selv. Da der nu er en masse kunder der ikke får de vare de har bestilt.

Eftersom man sagtens kan tage i mod bestillingerne og udsende ordrebekræftelser så har man også en forpligtigelse til at kunden får sin vare ophør eller ej. Man kan ikke vente 5-6 dage med at informere om at varen er udsolgt.
MVH
Martin
8370 Hadsten
Brugeravatar
mipe
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Kontakt:

Indlæg af mipe »

Det er jo kun en bekræftelse på at de har modtaget ens ordre, ikke en bekræftelse på om de har varene på lager, på sådan en side er der jo altid forbehold for udsolgte vare.
Min ordre hedder (#3523), men jeg tvivler stærkt på at vi får vores ting.
martinknorr
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17

Indlæg af martinknorr »

mipe skrev:Det er jo kun en bekræftelse på at de har modtaget ens ordre, ikke en bekræftelse på om de har varene på lager, på sådan en side er der jo altid forbehold for udsolgte vare.
Min ordre hedder (#3523), men jeg tvivler stærkt på at vi får vores ting.
Ja hvis det står på ordrebekræftelsen, hvilket det ikke gør :wink:

Det eneste der står på deres hjemmeside er dette: NB! Der er produkter på lageret der ikke findes i webshoppen

Men nu må vi se... Jeg håber på det bedste
MVH
Martin
8370 Hadsten
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20

Indlæg af Carsten »

Jeg er lige kommet hjem efter en tur derned.

Bilen var godt fyldt med salt og reaktor medie.
Desværre har de ikke mere at Red Sea saltet i 40 kilos sække, men stadig en palle med 25 kilos spande.
De har også en hel del andre ting på lageret, som ikke er at finde på hjemmesiden, som skal ud.
Der er både Tropic marin salt og Salifert tilsætnings stoffer og testsæt.
Hofmann
Foxface
Foxface
Reactions:
17
Postnummer: 2860 Søborg

Indlæg af Hofmann »

Jeg kender flere forhandler som aldrig har været tilfreds med det firma, når man havde lavet en ordre på en masse vare så fik man ca. 40-50% af de vare mand havde bestilt. Så tvivler på at de har alt hvad de viser på deres hjemmeside...
martinknorr
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17

Indlæg af martinknorr »

ja de har en masse ting på lageret som ikke er på nettet. Men man kan ikke bare fylde webshoppen med billige vare som man ikke aner om man har på lager! Det indgår vist under det der hedder falsk markedsføring, hvilket er en meget alvorlig sag.

Jeg havde kunne forstå det hvis der var en der havde ringet/skrevet til mig samme dag som jeg havde bestilt og fortalt at de havde udsolgt.
Men nu virker det som om man hellere vil forsøge at sælge det her i weekenden. Men vare jeg har bestilt i onsdags burde være taget fra og pakket her til weekenden, og hvis tilfældet var at de ikke havde det burde jeg været informeret om det noget før.
MVH
Martin
8370 Hadsten
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20

Indlæg af Carsten »

martinknorr skrev:ja de har en masse ting på lageret som ikke er på nettet. Men man kan ikke bare fylde webshoppen med billige vare som man ikke aner om man har på lager! Det indgår vist under det der hedder falsk markedsføring, hvilket er en meget alvorlig sag.

Fald nu lige ned. Der er ingen som tvinger dig til at handle der.
Det er ikke falsk markedføring, når en vare bliver udsolgt.
martinknorr
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17

Indlæg af martinknorr »

Jeg er faktisk helt rolig Carsten og nej det er der ikke nogen der har tvunget mig til.
Men jo det er falsk markedsføring hvis du sætter noget til salg du egentlig ikke har. Det kender Netto vist en del til.

Men bliver en smule sur over når man snakker med dem i butikken og får af vide at de ikke ved om de har det på lager. Er det umiddelbart ikke det første man tjecker inden man proklamere at der er ophørsudsalg.
Men du kan jo også være ligeglad Carsten, du har jo fået det meste af det du skulle have, netop fordi du kom i butikken. Men hvis det forholder sig som han fik det til at lyde til i tlf. så kan du reelt have hentet noget som andre har bestilt i tirsdags. Det kan du da ikke mene er fair?

Nu er det ikke sådan det forholder sig, men er et tænkt eksempel.
Jeg finder 2 steder jeg kan købe en ting på udsalg, jeg vælger selvfølgelig det sted der er billigst eller jeg synes jeg vil handle. Jeg bestiller og der går en uge før jeg får af vide at de desværre ikke har flere på lager og kan ikke få min vare. Jeg henvender mig til det andet sted der havde tingen på udsalg og her er der ikke længere udsalg og jeg skal betale fuld pris. Så har det første sted faktisk kostet mig penge. Så butikken har en faktisk en forpligtigelse til at informere så hurtigt så muligt om den manglende vare.

Det er også derfor jeg skriver at jeg ikke havde noget problem hvis de informere mig om at varen er udsolgt den samme dag som jeg bestiller. Men nu fik han det selv til at lyde som om at de hellere vil sælge tingene direkte i butikken, jamen så skal man ikke sætte dem til salg på nettet før man har holdt udsalget i butikken. Så kommer man pludselig bag i køen fordi man bestiller over nettet

Det er ikke noget ondt ment om dig Carsten, og håber ikke du opfatter det sådan,men synes bare det er en mærkelig måde at holde udsalg på.
MVH
Martin
8370 Hadsten
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20

Indlæg af Carsten »

Jeg forstår godt at de ikke kan have styr på om der er en enkelt ting tilbage af en given ting. Men sådan er det når du vil handle hos en grossist.
Det er et lager på størrelse med en Føtex eller noget i samme stil. Og ikke en almindelig lille butik.
martinknorr
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17

Indlæg af martinknorr »

De har vel lagerføring ligesom alle andre steder?
Derfor burde det vel være muligt at få besked før man har holdt udsalget i butikken. Han har alligevel haft 3 dage til at finde ud af det.

Men nu håber jeg på det bedste og krydser fingre for at jeg får mine vare. Selvom jeg tog sorgerne på forskud.
MVH
Martin
8370 Hadsten
verup
Foxface
Foxface
Reactions:
15
Postnummer: 2650 Hvidovre
Geografisk sted: Hillerød

Indlæg af verup »

men de har vel et lagersystem med vare, lokationer og beholdning, burde ikke tage meget mere end 5 min maks at checke.... og når nu manden har snakket med dem i telefonen burde de nok checke det der..... ellers vil jeg også give martin ret i at de lover for meget ved at sætte vare til salg i deres webshop som de ikke ved om de har... men når det så er sagt kan vi vel ikke vide med sikkerhed om de decideret prioritere salget her i weekenden?
verup
Foxface
Foxface
Reactions:
15
Postnummer: 2650 Hvidovre
Geografisk sted: Hillerød

Indlæg af verup »

hehe okay du var først
THC
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
15

Indlæg af THC »

Ja sku da også mene at det var muligt at tjekke tingene. Da jeg arbejde i bilka (som vidst er noget større foretagende) så kunne vi jo godt tjekke tingene hvis vi ville, og det ville ikke tage lang tid.
martinknorr
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17

Indlæg af martinknorr »

Nemlig folkens, tak. Især en grossist burde have styr på det. Ellers ved han ikke en dyt om hvor meget mere han skal bestille hjem.

Ved heller ikke om de priotere dem i butikken først, sådan fik han det bare til at lyde i tlf.
MVH
Martin
8370 Hadsten
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"