www.aquapro2000.de

Forum for generel snak omkring saltvand.
Brugeravatar
Gzus.dk
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
15
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Hvidovre
Kontakt:

www.aquapro2000.de

Indlæg af Gzus.dk »

Hej

Jeg skal til at bestille nogle ting hjem til mit saltvandsakvarie fra
udlandet, og har snakket med www.aquapro2000.de som jeg ønsker at købe
tingene fra.

Vi snakkede lidt om rabat, og han fortalte at jeg kunne få 4% oven i
rabatten hvis jeg lavede en bankoverførsel, fordi det er hvad de betaler
til VISA for overførslen hvis jeg betaler med kort.

Jeg ved godt at jeg stort set er på røven hvis handlen går galt med en bankoverførsel. Derfor vil jeg gerne lige høre alle meninger om denne butik, inden jeg vælger :)

/Morten N
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
20
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Re: www.aquapro2000.de

Indlæg af Hougaard »

Jeg har købt masser af ting der igennem tiden, der har aldrig været nogen problemer med dem.
AndersNT
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 8000 Århus C

Indlæg af AndersNT »

Jeg ville på ingen måde være bekymret over at handle på den måde.

Har kun meget positive oplevelser med dem.
Brugeravatar
Gzus.dk
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
15
Kontakt:

Indlæg af Gzus.dk »

Jeg har også en god fornemmelse i maven.

Bare det at han ringer og vi kan snakke om tingene, og han forklarer at jeg kan betale med VISA eller bankoverførsel og at han desværre ikke kan give så meget i rabat, hvis jeg bruger VISA da de skal betale 3.8% til dem. Han virkede sgu fair nok :)

Det er sgu også mange penge at betale til VISA for at bruge deres ydelser..

/Morten N
jens lyn
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
16
Postnummer: 4000 Roskilde

Indlæg af jens lyn »

Jeg tror der er en ting du overser. Hvis du betaler med bankoverførsel er der stadig et dansk gebyr for at sende penge til udlandet samt gebyr for modtageren til udlandet skal du også betale. Det havner oppe i 150 kr ialt til Tyskland!

Jens!
ttkthomsen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Strøby egede

Indlæg af ttkthomsen »

Jeg har også handlet der en del gange og det fungere bare. Eller en modifikation det funger indtil gls i Danmark overtaget forsendelsen, derfra kan alt ske :dizzy:
Brugeravatar
Gzus.dk
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
15
Kontakt:

Indlæg af Gzus.dk »

jens lyn skrev:Jeg tror der er en ting du overser. Hvis du betaler med bankoverførsel er der stadig et dansk gebyr for at sende penge til udlandet samt gebyr for modtageren til udlandet skal du også betale. Det havner oppe i 150 kr ialt til Tyskland!

Jens!
Jeg skal betale 45,- kr for at overføre penge til en udlandsk bank.

Det skal lige siges at det er et stort beløb jeg køber for, så det kan sagtens betale sig.

/Morten N
jens lyn
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
16

Indlæg af jens lyn »

Jo men skal du ikke også betale gebyr for modtageren. Ellers skal aquapro jo selv gøre det så er der pludselig 100 kr mindre han får end det aftalte beløb.
Hvad skal du bestille om man må spørge?

Jens!
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Indlæg af Carsten »

jens lyn skrev:Jeg tror der er en ting du overser. Hvis du betaler med bankoverførsel er der stadig et dansk gebyr for at sende penge til udlandet samt gebyr for modtageren til udlandet skal du også betale. Det havner oppe i 150 kr ialt til Tyskland!

Jens!

Hvis din bank tager 150 kroner for en overførsel til tyskland, burde du hurtigst muligt finde en anden.
Jeg bruger Nordea og der klarer jeg det hele selv, og så koster det kun 15 kroner.
Du skal blot sørge for at, du ikke klikker på at du skal betale udgifterne i modtagerens bank.
Jeg laver op imod 15 bankoverførselser til tyskland hver måned, og har aldrig hørt at modtageren beklage sig over at hans bank vil have penge for at modtage pengene.
Brugeravatar
Gzus.dk
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
15
Kontakt:

Indlæg af Gzus.dk »

jens lyn skrev:Jo men skal du ikke også betale gebyr for modtageren. Ellers skal aquapro jo selv gøre det så er der pludselig 100 kr mindre han får end det aftalte beløb.

Jens!
Jeg ved ikke hvad de 45 kr. dækker, men jeg snakkede med min bankmand omkring risikoen ved bankoverførsel, og der sagde han at det kostede 45,- kr.

Jeg skal bestille stort set al teknik til mit nye akvarie. Så det løber lidt op :) Så er 10% pludselig en del penge.

/Morten N
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
20
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Indlæg af Hougaard »

ttkthomsen skrev:Jeg har også handlet der en del gange og det fungere bare. Eller en modifikation det funger indtil gls i Danmark overtaget forsendelsen, derfra kan alt ske :dizzy:
Men da gls smadrede min skummerkop kom der straks en ny fra aquapro2000 - uden nogen former for dokumentation eller besværligheder.
jens lyn
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
16

Indlæg af jens lyn »

Carsten skrev:

Jens!

Hvis din bank tager 150 kroner for en overførsel til tyskland, burde du hurtigst muligt finde en anden.
Jeg bruger Nordea og der klarer jeg det hele selv, og så koster det kun 15 kroner.
Du skal blot sørge for at, du ikke klikker på at du skal betale udgifterne i modtagerens bank.
Jeg laver op imod 15 bankoverførselser til tyskland hver måned, og har aldrig hørt at modtageren beklage sig over at hans bank vil have penge for at modtage pengene.
Hey Carsten.

Enig jeg bruger selv Nordea men giver omkring 45 kr for en overførsel men har oplevet 2 gange at beløbet ikke var nok da det ikke er i firmaernes interesse at de skal betale gebyr på 100 kr for at indkasserer 300 kr når de skulle have haft 400 kr. Nu er GZUS beleb godt nok meget højere men det var bare for at give et indblik i min egen erfaring.
ttkthomsen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Strøby egede

Indlæg af ttkthomsen »

Hougaard skrev:
ttkthomsen skrev:Jeg har også handlet der en del gange og det fungere bare. Eller en modifikation det funger indtil gls i Danmark overtaget forsendelsen, derfra kan alt ske :dizzy:
Men da gls smadrede min skummerkop kom der straks en ny fra aquapro2000 - uden nogen former for dokumentation eller besværligheder.
Helt enig de har en super service!
jens lyn
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
16

Indlæg af jens lyn »

Gzus.dk skrev:
jens lyn skrev:Jo men skal du ikke også betale gebyr for modtageren. Ellers skal aquapro jo selv gøre det så er der pludselig 100 kr mindre han får end det aftalte beløb.

Jens!
Jeg ved ikke hvad de 45 kr. dækker, men jeg snakkede med min bankmand omkring risikoen ved bankoverførsel, og der sagde han at det kostede 45,- kr.

Jeg skal bestille stort set al teknik til mit nye akvarie. Så det løber lidt op :) Så er 10% pludselig en del penge.

/Morten N
Jeg har intet imod at folk bestiller fra udlandet hvis der er penge at sparer, dog synes jeg det er lidt syndt for de danske forhandlere som fortjener den support for at de kan holde butikkerne og deres levebrød kørende især i disse finanskrisetider. Jeg har altid fået et godt tilbud hos Carsten fra Decocean og især Moby fra Deepocean i den senere tid når jeg har skulle få et tilbud på de større indkøb når jeg skulle konkurrere deres priser med de tyske tilbud. Så er det desuden rart at man har en forhandler i nærheden hvis det skulle gå galt med noget af udstyret at man lige hurtigt kan henvende sig.

Mvh Jens!
Brugeravatar
Henrik S.
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
20
Postnummer: 8800 Viborg
Saltvand siden?: 2003
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Henrik S. »

Hej!

jeg har også af flere omgange handlet med aquapro2000 uden problemer. De har især en rigtig god servicefunktion og kan skaffe alt.

Enig i at vi skal støtte de danske forhandlere i det omfang det er muligt, men nu har jeg eksempelvis ventet siden midt i december på noget T5 udstyr fra en dansk forhandler fordi hans grossist er langsom osv. - Så er der fra min side ikke meget goodwill tilbage, og så bestiller jeg altså fra Tyskland og har det i overmorgen!
Mvh.

Henrik S.
Brugeravatar
Gzus.dk
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
15
Kontakt:

Indlæg af Gzus.dk »

Tja.. Det var det ligesom priserne der afgjorde det :/ I bund og grund støtter jeg også gerne lokale forretninger. Skal nok også komme til at lægge nogle penge her i Danmark når engang skal have noget i baljen. Bl.a. skal jeg ud og have nogle levende sten, som jeg regner med at hente hos Klovnfisken.

Syntes der er stor forskel på prisniveauet i Tyskland i forhold til Danmark, og spørgsmålet er jo så bare hvor meget og hvad jeg ønsker at få for mine penge.

Jeg vil også hellere støtte et naboland end Asien eller USA. Der er større chance for at pengene kommer tilbage her til landet :)

Når servicen er så god som den virker hos Aquapro2000 har jeg ikke noget problem med fjernkøb og reklamation.

/Morten N
Brugeravatar
William Jr
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 8983 Gjerlev Jylland
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Randers
Kontakt:

Indlæg af William Jr »

jens lyn skrev:
Gzus.dk skrev:

Jens!

/Morten N
Jeg har intet imod at folk bestiller fra udlandet hvis der er penge at sparer, dog synes jeg det er lidt syndt for de danske forhandlere som fortjener den support for at de kan holde butikkerne og deres levebrød kørende især i disse finanskrisetider. Jeg har altid fået et godt tilbud hos Carsten fra Decocean og især Moby fra Deepocean i den senere tid når jeg har skulle få et tilbud på de større indkøb når jeg skulle konkurrere deres priser med de tyske tilbud. Så er det desuden rart at man har en forhandler i nærheden hvis det skulle gå galt med noget af udstyret at man lige hurtigt kan henvende sig.

Mvh Jens!
Jeg kan kun støtte op omkring den melding! :GO

Moby er konkurrence dygtige priser, god support og hurtig mail respons. Dette giver tryghed i tilfælde af reklamation...
/Flemming,
http://www.kirurgfisken.dk

- Har holdt akvarie siden jeg blev gammel nok til at kunne huske... Nu er det på retur. (!) ;)
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20

Indlæg af Carsten »

jens lyn skrev:
Carsten skrev:

Jens!

Hey Carsten.

Enig jeg bruger selv Nordea men giver omkring 45 kr for en overførsel men har oplevet 2 gange at beløbet ikke var nok da det ikke er i firmaernes interesse at de skal betale gebyr på 100 kr for at indkasserer 300 kr når de skulle have haft 400 kr. Nu er GZUS beleb godt nok meget højere men det var bare for at give et indblik i min egen erfaring.
De beløb som jeg overfører er ofte så små at de 15 kroner som Nordea tager ofte er større end det overførte beløb.
Derfor ved jeg at de tyske banker ikke tager noget gebyr. De har ingen udgifter iforbindelse med overførselen, nøjagtigt som at du heller ikke betaler for at nogen sætter penge ind på din konto.
jens lyn
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
16

Indlæg af jens lyn »

Gzus.dk skrev:Tja.. Det var det ligesom priserne der afgjorde det :/ I bund og grund støtter jeg også gerne lokale forretninger. Skal nok også komme til at lægge nogle penge her i Danmark når engang skal have noget i baljen. Bl.a. skal jeg ud og have nogle levende sten, som jeg regner med at hente hos Klovnfisken.

Syntes der er stor forskel på prisniveauet i Tyskland i forhold til Danmark, og spørgsmålet er jo så bare hvor meget og hvad jeg ønsker at få for mine penge.

Jeg vil også hellere støtte et naboland end Asien eller USA. Der er større chance for at pengene kommer tilbage her til landet :)

Når servicen er så god som den virker hos Aquapro2000 har jeg ikke noget problem med fjernkøb og reklamation.

/Morten N

Synes også det er helt fair. Dog ville jeg ikke tøve med at forhører mig med nogle af de danske forhandlere med den sammenlagte pris du har fået fra tyskland. Det kan altid svarer sig at undersøge marked lidt mere end for lidt. Bare min mening!
Moby fra deepocean er altid hurtig med Rigtig god service og priser. Desuden reklamerer han med at kontakt os sidst og vi vil prøve at slå prisen, som jeg godt kan lide. info@deepocean.dk
Carsten har det meste på lager, men en lidt stresset mand til tider :wink: dog super god med tilbud og udvalg. Jeg vil dog sige at drejer det sig om større indkøb er han til at forhandle med! info@decoean.dk

Mvh Jens!
leifkrarup
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 5000 Odense C
Geografisk sted: Odense

Indlæg af leifkrarup »

Jeg tror at Petsupply også er villig til at se på om han kan give et samlet tilbud der matcher det du får i Tyskland.
Bed ham dog om at undersøge hvor hurtigt han kan få varerne.
Jeg køber i Danmark hvis det ikke koster mig en lille formue ekstra.
Hvis en dansk forhandler ikke kan give et fornuftigt tilbud har jeg også kun godt at sige om Aquapro 2000.
Innovative Marine 30 gallon, skummer Skim Mate Midsize , MP 10 , Kessil 350A Led.
Tidligere 250 liters: http://m.youtube.com/watch?v=6SVmvAfMTc4æ
Brugeravatar
Gzus.dk
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
15
Kontakt:

Indlæg af Gzus.dk »

Jeg har allerede taget beslutningen og bedt banken om at overføre pengene :)

Aquapro2000 har nogle gode priser og når jeg så kan få 10% rabat oveni, så er beslutningen ikke så svær.

Men tak for de gode input.

Omkring Decocean og Deepocean, så mangler de nogle fornuftige web-shops hvor jeg kan se deres udvalg og blive inspireret, uden at skulle gå andre steder hen først :)

Som sagt er det nok ikke de sidste ting jeg køber til min balje, så mon ikke også der falder en skilling af til nogle af de danske forhandlere på et senere tidspunkt.

/Morten N
Brugeravatar
Gzus.dk
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
15
Kontakt:

Indlæg af Gzus.dk »

Jeg tænkte på om det er et generelt problem med tyske webshops, at de har problemer med at få tingene hjem?

Jeg havde et problem med KN Aquaristik, hvor jeg også var nød til at rykke flere gange for min ordre, virkede lidt som om de ikke rigtigt selv vidste hvornår de fik tingene hjem. Så jeg blev hele tiden spist af med at ordren blev sendt i morgen, indtil de endeligt sendte den.

Nu har jeg samme problem med aquapro2000, hvor jeg også har lagt en stor ordre. Det virker også lidt som om de ikke har styr på hvornår de får tingene hjem, og dermed kan afsende dem. Er det et generelt problem med de tyske webshops at de fleste ting er i restordre ?

Jeg bliver sgu snart lidt utålmodig.. :(

/Morten N
spdiving
Reactions:

Indlæg af spdiving »

Jeg tror ikke det er shoppen du handler i problemet ligger selv de danske forhandler må også kæmpe for at modtage deres vare.
Det er nok mere deres leverandør der hænger.

Steen
Brugeravatar
Gzus.dk
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
15
Kontakt:

Indlæg af Gzus.dk »

Man bliver sgu lidt utålmodig efter en måned :(

Har også bedt dem om bare at starte med at sende noget af det, så jeg kan se at de ikke tager røven på mig ;) De kan alligevel ikke få presset det hele nede i en kasse.

/Morten N
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20

Indlæg af Carsten »

Hvad er det som de ikke har på lager??

jeg ved at f.eks den importør som får ARM og Lumenarc hjem i Tyskland, har det med at hænge i bremsen. Det skyldes at han importerer hele containerne af gangen og han bestiller først når han kan fylde en hel container op. Det er selvfølgeligt det bedste rent pris mæssigt, men noget nær en katastrofe for de forhandlere der ikke kan levere varene.
Brugeravatar
Gzus.dk
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
15
Kontakt:

Indlæg af Gzus.dk »

Jeg ihvertfald det er den Giesemann lampe jeg har bestilt, som tager tid. Han sagde også noget andet som jeg ikke helt fik fat i.

Men jeg ringer nok til ham på Tirsdag igen, for at høre hvordan situationen er, hvis han ikke har svaret tilbage på min mail, som jeg heller ikke syntes de er så gode til dernede :)

/Morten N
Brugeravatar
Gzus.dk
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
15
Kontakt:

Indlæg af Gzus.dk »

Så fik jeg de første pakker dernede fra.

Indeholdende alt PVC, en Red Dragon 6.5, Deltec kalkreaktor, Deltec fosfatfilter, diverse testsæt m.m

Mangler stadig min Bubble king, min Giesemann lampe og min Profilux 3 m.m.

Selvfølgelig var min Dupla CO2 Fitting gået i stykker under transporten :(

Men det kunne Aquapro2000 ikke gøre for, det var indpakningen i selve kassen som Dupla ikke havde lavet godt nok, så den havde rystet sig løs, og plastik tingen hvor slangen skal sætte fast er knækket.

Men det bliver spændende at se hvornår de næste pakker ankommer og hvor meget jeg kan få klar til jeg får levende sten d. 12 April.

/Morten N
Brugeravatar
hougaard76
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
16
Postnummer: 3490 Kvistgård
Saltvand siden?: 2008
Kontakt:

Indlæg af hougaard76 »

jens lyn skrev:
Gzus.dk skrev:Tja.. Det var det ligesom priserne der afgjorde det :/ I bund og grund støtter jeg også gerne lokale forretninger. Skal nok også komme til at lægge nogle penge her i Danmark når engang skal have noget i baljen. Bl.a. skal jeg ud og have nogle levende sten, som jeg regner med at hente hos Klovnfisken.

/Morten N

Synes også det er helt fair. Dog ville jeg ikke tøve med at forhører mig med nogle af de danske forhandlere med den sammenlagte pris du har fået fra tyskland. Det kan altid svarer sig at undersøge marked lidt mere end for lidt. Bare min mening!
Moby fra deepocean er altid hurtig med Rigtig god service og priser. Desuden reklamerer han med at kontakt os sidst og vi vil prøve at slå prisen, som jeg godt kan lide. info@deepocean.dk
Carsten har det meste på lager, men en lidt stresset mand til tider :wink: dog super god med tilbud og udvalg. Jeg vil dog sige at drejer det sig om større indkøb er han til at forhandle med! info@decoean.dk

Mvh Jens!
For mig er det vigtigt at man kan få byttet sine ting hos ens lokale forhandler hvis tingene skulle gå i stykker... Men endnu mere vigtigt er det for mig at nogle af de penge jeg bruger på køb af udstyr eller andre ting bliver i Danmark. Det er der en simpel grund til og det er at hvis vi alle gjorde sådan ville vi kunne være med til at bibeholde nogle penge i danmark og dermed nogle arbejdspladser.

Det er det bedste vi alle kunne gøre for at få danmark hurtigere ud af finans krisen... så må vi jo bare presse de danske forhandlere noget mere... for det er jo bedre for de danske forhandlere at tjene 5-10% end ingen ting.

Når de så får flere penge bruger de også selv flere penge på vedligeholdelse og i fritiden som igen er med til at skabe Vækst...

Så kære alle sammen prøv så vidt muligt at handel i dk og brug de udenlandske /danske sider med webshop til at samle inspiration og information om de produkter i ønsker og gå så ned til jeres lokale saldvands pusher og vis ham hvad i har fundet og sig at han skal matche tilbudene eller i hvertfald komme tæt på

Gør det for jeres egen skyld for på sigt belønner det sig

MVH

Dennis Hougaard
Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 9530 Støvring
Geografisk sted: Støvring

Indlæg af StarF »

Jeg har bestilt en ghl ex 3 computer + en masse extra tilbehør, 1500kr billigere end i tyskland, og så var det enda ikke engang alle tingene aquapro2000.de havde. leverings tid 2 uger pga påske, ved deepocean!

jeg har nu også masser af gode erfaringer med aquapro2000.de men vil skyde på moby/deepocean kan matche deres pris!
Brugeravatar
Gzus.dk
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
15
Kontakt:

Indlæg af Gzus.dk »

Tænkte jeg lige ville skrive en lille follow-up omkring min ordre hos Aquapro2000.de.

Den sidste pakke af min ordre, indeholdende min Giesemann Moonlight lampe er nu på vej via GHL.

Jeg lagde en pre-ordre d. 16 Feb, snakkede med ham i telefon d. 17 Feb, hvor vi aftalte den endelige pris, overførte pengene som han havde d. 25 Feb.

Den første pakke blev afsendt d. 29 Marts, derefter d. 7, 14, 26 og 29 April. Alt i alt et meget langt forløb (2½ måned), hvor jeg har rykket flere gange igennem mail, og hvor de har ringet flere gange dernede fra for at give en status på ordren.

Spørgsmålet er så hvorfor det har taget så lang tid. Min ordre var stor og dækkede mange varer, og flere som sansynligvis tager tid at skaffe :

- GHL Profilux 3 Ex (Åbenbart svær at skaffe dernede, selvom om Moby siger han ikke har problemer med at skaffe den) + Div. ting til den.
- Giesemann Moonlight. (Ved ikke om denne lampe bliver lavet på en ordre, virkede ihvertfald som om at den tager lang tid at skaffe)
- Tunze 6105 pumper (Burde vel næsten være på lager de fleste steder ?)
- BK Supermarin 250
- RD 6500
- Div. PVC (Noget af det han havde på lager med det samme)
- Deltec kalkreaktor + fosfatfilter

Tendensen, som jeg også oplevede hos KN-Aquaristi,k er at det tager lang tid at få sin ordre fra de tyske web-shops, og at de ikke er gode til på forhånd at give datoer på levering, samt melde tilbage. Dette kan godt tyde på at deres leverandører ikke helt er til at stole på. Han fortalte også at GHL havde fortalt at de ville sende en røvfuld Profilux 3, og han så havde fået en, som han så ville sende til mig, selvom der var andre der stod på venteliste.

Det eneste transport-problem jeg har haft med ordren, er med en CO2 Fitting, hvor en plastik tut var knækket under transport og Aquapro2000.de hurtigt sendte en tut. Generelt er jeg tilfreds med indpakningen fra Aquapro2000.de, og det var en fejl i Dupla's egen indpakning at denne fitting var knækket.

Alt i alt er jeg glad for at jeg har fået alle mine varer, selvom det har været en lang rejse. Men som med alle andre ting i denne hobby, gælder det vel bare om at have tålmodighed ;)

/Morten N
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"