forhandles saltvandsfisk i klovnfisken, akvarieudstyr,
planteimporten samt decocean?
Kender i andre?
Thomas

Carsten skrev:Det er hvad der findes. Du skal huske på vi ikke har så mange penge som jyderne
Carsten skrev:Det er hvad der findes. Du skal huske på vi ikke har så mange penge som jyderne
syntes godt at klovnen kunne oppe sig lidt mht sendinger af levende samt koraller....der er lange perioder hvor det er lidt trist derinde....men ville helst ligge alle mine sjællandske dollars hos ham. Klart den bedste forhandler på sjælland.jjj skrev:jo men vi har jo klovnefisken på den rigtige side af broen og det burde vel være rigeligt![]()
nej man kunne godt savne butikker med støre udvalg i tilbehør en gang i mellem men jeg syntes kloven er gode til at få det hjem i en fart
Nej, det er fordi i har afskåret den betegnelse der kaldes momsTom Ekelund skrev:Carsten skrev:Det er hvad der findes. Du skal huske på vi ikke har så mange penge som jyderne
Det er fordi vi har jyde penge![]()
Han$en skrev:Nej, det er fordi i har afskåret den betegnelse der kaldes momsTom Ekelund skrev:Carsten skrev:Det er hvad der findes. Du skal huske på vi ikke har så mange penge som jyderne
Det er fordi vi har jyde penge![]()
jeg er helt enig med at planteimporten er som den er og det var absolut ikke fordi jeg syntes det var synd for dem bare hvad hun fortalte men har du prøvet at spørge om de vil bestilleJager skrev:så må hun droppe fiskene også.
hvad for de hjem en sendning eller 2 om året, deres akvarier ligner noget fra 2 verdenskrig, deres viden om det de sælger er lig 0,
jeg har været hos decocean et par gange og er ret imponeret over hans koraludvalg.
hos klovnfisken og akvarieudstyr er der for langt mellem sendningerne men handler alt mit tilbehør hos akvarieudstyr, men de har ikke fået en ærlig stenkoral hjem i 6 måneder og så siger man at vores hobby er sæssonpræget så de for nok ikke flere sendninger hjem før til jul.
så i mine øjne har vi kun 2 forhandlere på sjælland der for levende dyr hjem 1 gang hver anden måned men igen der er meget meget langt imellem det der er spændene og det man ønsker sig.
jeg ville gerne have en lille arcilles og en hawaensis men har ikke set det på sjælland i år.
det ville være rart hvis der kom en forhandler eller to mere på sjælland jeg tager gerne til helsingør for at handle fisk og koraler hvis de for noget spændene hjem.
jager
Er http://koralshoppen.dk/ ikke på Sjælland ?Jager skrev:så må hun droppe fiskene også.
hvad for de hjem en sendning eller 2 om året, deres akvarier ligner noget fra 2 verdenskrig, deres viden om det de sælger er lig 0,
jeg har været hos decocean et par gange og er ret imponeret over hans koraludvalg.
hos klovnfisken og akvarieudstyr er der for langt mellem sendningerne men handler alt mit tilbehør hos akvarieudstyr, men de har ikke fået en ærlig stenkoral hjem i 6 måneder og så siger man at vores hobby er sæssonpræget så de for nok ikke flere sendninger hjem før til jul.
så i mine øjne har vi kun 2 forhandlere på sjælland der for levende dyr hjem 1 gang hver anden måned men igen der er meget meget langt imellem det der er spændene og det man ønsker sig.
jeg ville gerne have en lille arcilles og en hawaensis men har ikke set det på sjælland i år.
det ville være rart hvis der kom en forhandler eller to mere på sjælland jeg tager gerne til helsingør for at handle fisk og koraler hvis de for noget spændene hjem.
jager
Kender den umiddelbart ikk, men der står at fiskene forventes på lager igen ultimo septemper?!?!?Brian skrev:Er http://koralshoppen.dk/ ikke på Sjælland ?Jager skrev:så må hun droppe fiskene også.
jager
De har da de sjældne sager du ofte skriver efter ?