Tjah det startede jo egentlig i din tråd martinlund, bla bad du ham bedt om at starte sin egen tråd, da du ikke ønskede at ligge navn til en diskussion. hvad er det så lige du gør nu?
der var endda en i din tråd, der bad ham ophøre med at trække vejret af hensyn til den globale opvarmning... og der blev brugt ord som hykler og lignende, er det en måde at føre en saglig debat på, bare fordi der er en der stiller spørgsmålstegn til folks moral
Biolife bar sig måske nok lidt klodset ad, men der er blevet undskyldt for den fejl
og jeg synes stadig det er fint at bringe emnet på banen, især hvis folk kunne stoppe deres mudderkastning, og holde sig til topic, er det i orden at liste en
koral med hjem i kufferten?
og til dette har jeg givet min mening til kende længere oppe, at det synes jeg ikke, men jeg kan til dels godt forstå de folk, der lader sig friste. men derfor synes jeg stadig ikke det er iorden at tage dem med hjem. ikke bare pga revet, men mere af hensyn til vores hobby, da vi meget hurtigt, som jeg skrev tidligere, kan få stemplet miljø syndere på ryggen, både mht forbrug af naturen og hvad vi ellers render og leger med
men jeg er enig med Ronny.W denne gang, der kommer ikke noget godt ud af det.
og det er det samme, hver gang der er debat om folks moral, bare se lidt på akvariesiden.dk, når den ellers kører, der kører ofte en debat om copyright, som også ender i en gang mudder