ooh, jamen jeg har altså haft mit akvarie indbygget der i ca. 3 år nu

jeg har haft ca. 8 m2 indtil videre.
Det har været rart da jeg kan fylde vand direkte via hane igennem osmose og når jeg skifter vand har jeg min sump koblet på et afløb så jeg bare skal dreje en hane osv., fugt har jeg aldrig døjet med pga udsugning osv. så rummet har været optimalt MEN! plads kunne jeg sagtens bruge mere af.
Men nu får jeg altså det meste af rummet.. aftalen er at jeg lige fixer et hjørne af rummet til gæste badeværelse altså et wc og en håndvask.
Jeg har aldrig været helt tilfreds med min opsætning i rummet, så denne gang skal det gøres 100%, og efter jeg har set nogle af jeres opsætninger og især ham ultra 'nørden' fra reefcentral. Jeg har været nede hos Jens Jørgen da jeg startede den gang, og hans setup er også super flot lavet.
Det 'nye' control rum bliver et sted imellem 10 og 15m2(måske mere), der bliver lavet en ny fase udelukkende til alt udstyr som har med akvariet at gøre.
Så snart gæste wc er lavet + fase ført ind, vil jeg trække på alt den hjælp i kan give mig, jeg poster lige lidt info omkring det udtyr jeg har nu og nogle planer.