"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Tiden efter Marty

Forum for generel snak omkring saltvand.
Brugeravatar
K.E
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
Indlæg: 718
Tilmeldt: lør 10. jul 2004 08:22
19
Postnummer: 7000 Fredericia
Geografisk sted: Fredericia

Re: Tiden efter Marty

Indlæg af K.E »

Brian skrev:Deltager gerne i debatten men sidens holdning har altid været at privat køb/salg/bytte er mellem parterne og ikke med siden her som mellemmand.

Og sådan ønskes det fortsat.

Syntes dog det er godt at tage debatten, men er det ikke i bund og grund almen forretnings etik - altså er der noget at sige ud over at Martin er en skrupelløs svindler der ikke har styr på noget som helst.
At lige frem tage udgangspunkt i hans forretningsform til et sæt modsat rettede regler for med import ser jeg ikke som nogen god ide.
Nu har jeg ikke fulgt med i noget som helst af dette indlæg, men Brian du skriver lidt om handel og brug af saltvandsforum.dk som mellemmand.
Jeg mindes nogle indlæg omhandlende klovnefisken og korallen, hvis disse butikker var nævnt i indlæg blev de enten slettet eller låst.
Nu sidder folk igen, incl ejer af forum og voldsviner en bruger/forhandler til på det groveste, hvor er etikken/moralen i dette ?.
Det er muligt at marty har været et dumt svin, men det var og er der stadig nogle der mener klovnefiske og korallen er.
Nu er spørgsmålet så, er der særbehandling for visse folk her på forum, eller gælder tilsvininger af bruger/forhandler hvem admins nu lige er på talefod med ?, eller er det et spørgsmål om at fremsætte trusler mod forum, iform af advokater ?..
Mindes dengang med klovnefisken og korallen, at emnet var uddebateret, hvorfor er det så en god ide at tage denne debat op ?
:wc:
The sea, once it casts its spell, holds one in its net of wonder forever.
Jacques Cousteau
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"