Der er kommet gang i snakken, men syntes ikke rigtigt der er kommet det jeg spurgte på? Hvad koster feks.
Centropyge bispinosus
Chelmon rostratus
Apogon Kauderni
A. Occelaris
Salarias Faciatus
Imperator Adult large
Acopora Cultured color
På medimport??
NU skriver i at der er mange penge ast spare hvis man tager feks. 24 stenkoraller i en kasse. Kommer en af jer og siger i gerne vil købe 24 stenkoraller, så får man da en mængde rabat, også selv om korallerne står i akvarierne, det vil jeg da tro alle butikker er hooked på, da er da en god handel at få 24
koraller ud på en gang. Jeg ville da håbe nogle bare ville spørge om det.
Bare i det kommende efterår har jeg pt. 1200 stenkoraller klar til at blive afsendt fra Indonesien, det er mange
koraller, så er man interesseret i et godt tilbud på maneg koarller så vil jeg da klart regne på det. Måske kan jeg ikke lave det samme pris som medimport, men lad os sige på med importen tager de 200 for en
acropora, så kan jeg måske klare dem til 225 er det så ikke de sidte penge værd at kunne vælge dem selv i vores anlæg.
Nu kender jeg ikke udvalget i de jyske butikker, men med alle de butikker der er kommet må der da efterhånden være noget at se på??? Kunne det ikke svare sig for jyderne at tage til øen lidt oftere, især når der lige er kommet sendinger hjem, netop for at få et udvalg. Er man 4 i en bil koster det da ikke meget?