Nolan skrev:
Ja, det er sgu rigtigt - der er sket en del indenfor det sidste år. Nu kan man jo nærmest ikke bevæge sig ind i en dyrehandel i AA, uden at støde på saltvand
... ny lejlighed - igen eller... ?
Hvad har du planer om ?
Mit store projekt har ændret form et par gange siden jeg oprindeligt "fandt på det".... et par "mindre" projekter i huset har så desværre forsinket processen lidt. Jeg regner med, at jeg kommer det nærmere henover sommeren/efteråret.
Og nu gik der jo snik-snak i denne tråd - undskyld
/Kim
Ja ny lejlighed igen hehe.. inde midt i aalborg, så det kunne vi ikke sige nej til

Jeg har ikke de helt store planer, da det først var meningen jeg skulle have salt igen når vi kom i hus (indbygget i væg osv.) Så lige nu tror jeg "bare" det bliver omkring de 180l, måske mindre måske større hehe. Igen skal jeg først have overtalt kæresten hvilket er en kamp gang på gang hehe.
Jamen det bliver da spændende.. Det lød ikke helt tosset da du fortalte om det ihvertfald
Og det skal du ikke undskylde for Kim hehe.. Det synes jeg godt der må.
Hej Igen Nadia længe siden, hvis du er hurtig og melder dig ind i Randersgruppe eller den i nordjylland, kan du komme med til fordrag om saltvand i Hobro, der er både for øvede og begyndere! samtidig bliver der tilbud på alt i butikken
Du må jo så bare forberede dig på at se Kims fjes igen
Der er lidt om din fisk her men der står nu ikke rigtig noget om temp! Jeg har heller ikke set den i handlen, men je kan lige se after den når jeg fåe en ny liste.
Det lyder da super, hvilken butik er det så? Og jeg må lige se om jeg kan finde ud af hvordan jeg melder mig ind i sådan en gruppe

Kims fjæs har klaret uden problemer før, så det skal nok gå
Ja det er desværre langt fra alle sider om fiske hvor temp. er oplyst, og der hvor den så er, er det forskelligt fra side til side :/