Priser på PVC
- Bruno
- Picasso aftrækker
- Reactions: 0
- 19
- Postnummer: 4700 Næstved
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Næstved
Priser på PVC
Er der nogen, der ved hvad priserne på PVC ligger på hos Klovnfisken? Her tænker jeg på om de ligger meget højere end hos de forskellig webshops?
- Stefan
- Rev haj
- Reactions: 48
- 19
- Postnummer: 2750 Ballerup
- Saltvand siden?: 2007
- Kontakt:
De ligger desværre en del over priserne hos f.eks. koiimport og udvalget er noget begrænset. Men det er jo også klart, at en fysisk butik ikke kan konkurrere med en webshop. Tilgengæld får du jo også alt det vejledning du kan bruge i Klovnfisken! Har selv købt en del PVC hos dem, og har da ikke ondt i røven over, at jeg har betalt ekstra for det. 

- solberg
- Rev Rokke
- 18
- Postnummer: 8410 Rønde
- Geografisk sted: Rønde (30 km. nord for Århus )
He he he... Man kan godt høre at der ikke er meget jyde i dig...Bruno skrev:Jeg gider ikke en webshop til PVC da jeg ikke vil vente længere på det og vil gerne betale mere for det
Jeg bestilte ved koiimport... Det tog ikke mange dage før det var på min adresse...
Jeg forstår ikke helt hvad der er galt med de kuglehaner, min virker upåklageligt...
Hilsen Martin Solberg
215 L. med 45 L. sump
90 l. Shin mao til et par fløjlsklovne. Når de engang kommer hjem.

215 L. med 45 L. sump
90 l. Shin mao til et par fløjlsklovne. Når de engang kommer hjem.

- Bruno
- Picasso aftrækker
- 19
- Postnummer: 4700 Næstved
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Næstved
Næ jyde kan jeg ikke påstå, der er meget i mig afsolberg skrev:He he he... Man kan godt høre at der ikke er meget jyde i dig...Bruno skrev:Jeg gider ikke en webshop til PVC da jeg ikke vil vente længere på det og vil gerne betale mere for det
Jeg bestilte ved koiimport... Det tog ikke mange dage før det var på min adresse...
Jeg forstår ikke helt hvad der er galt med de kuglehaner, min virker upåklageligt...

Og nu er det første gang jeg skal lave PVC føring til min sump så jeg tror det vil være rart at kunne få hjælp i Klovnen til at købe (især med tank gennemføring)