Priser på PVC

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Brugeravatar
Bruno
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions: 0
19
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Næstved

Priser på PVC

Indlæg af Bruno »

Er der nogen, der ved hvad priserne på PVC ligger på hos Klovnfisken? Her tænker jeg på om de ligger meget højere end hos de forskellig webshops?
Brugeravatar
Stefan
Rev haj
Rev haj
Reactions: 48
19
Postnummer: 2750 Ballerup
Saltvand siden?: 2007
Kontakt:

Indlæg af Stefan »

De ligger desværre en del over priserne hos f.eks. koiimport og udvalget er noget begrænset. Men det er jo også klart, at en fysisk butik ikke kan konkurrere med en webshop. Tilgengæld får du jo også alt det vejledning du kan bruge i Klovnfisken! Har selv købt en del PVC hos dem, og har da ikke ondt i røven over, at jeg har betalt ekstra for det. ;-)
Brugeravatar
martin
Rev haj
Rev haj
20
Postnummer: 2700 Brønshøj
Geografisk sted: Brønshøj

Indlæg af martin »

Jeg mener at flere har skrevet at de kuglehaner du får i klovnen er af væsentlig bedre kvalitet end dem du køber i koiimport. Så der er også en grund til at handle der.
/martin
Brugeravatar
Bruno
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
19

Indlæg af Bruno »

Nej, det er lige det. Jeg gider ikke en webshop til PVC da jeg ikke vil vente længere på det og vil gerne betale mere for det, men ville bare gerne lige have en indikation om det var voldsomt over de forskellige webshops eller bare en smule (eks. 10 % eller 100 %)
Brugeravatar
solberg
Rev Rokke
Rev Rokke
18
Postnummer: 8410 Rønde
Geografisk sted: Rønde (30 km. nord for Århus )

Indlæg af solberg »

Bruno skrev:Jeg gider ikke en webshop til PVC da jeg ikke vil vente længere på det og vil gerne betale mere for det
He he he... Man kan godt høre at der ikke er meget jyde i dig...

Jeg bestilte ved koiimport... Det tog ikke mange dage før det var på min adresse...
Jeg forstår ikke helt hvad der er galt med de kuglehaner, min virker upåklageligt...
Hilsen Martin Solberg

215 L. med 45 L. sump
90 l. Shin mao til et par fløjlsklovne. Når de engang kommer hjem.

Billede
Brugeravatar
Stefan
Rev haj
Rev haj
Reactions: 48
19
Postnummer: 2750 Ballerup
Saltvand siden?: 2007
Kontakt:

Indlæg af Stefan »

Så vidt jeg husker(!) så koster bøjninger, rør osv. næsten dobbelt af koiimport. Kuglehaner og i den dur ligger derimod ikke meget over priserne hos koiimport.
Brugeravatar
Hartman
Naso kirurg
Naso kirurg
18
Postnummer: 8800 Viborg
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: viborg

Indlæg af Hartman »

Jeg har 12 kuglehane fra koiimport og de har kørt i 5mdr nu uden problem..De er hverken utætte eller har sat sig fast..
Brugeravatar
Bruno
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
19

Indlæg af Bruno »

solberg skrev:
Bruno skrev:Jeg gider ikke en webshop til PVC da jeg ikke vil vente længere på det og vil gerne betale mere for det
He he he... Man kan godt høre at der ikke er meget jyde i dig...

Jeg bestilte ved koiimport... Det tog ikke mange dage før det var på min adresse...
Jeg forstår ikke helt hvad der er galt med de kuglehaner, min virker upåklageligt...
Næ jyde kan jeg ikke påstå, der er meget i mig af :mrgreen: Men nærig er jeg og køber altid helst hvor jeg kan få det billigst 8) , men lige nu er jeg lidt træt af webshops og ligger lige nu, for PVC, gerne lidt ekstra for at få den gode service i Klovnen. Det var derfor jeg stillede spørgsmålet, for lidt ekstra ligger jeg som sagt gerne, men gider ikke betale dobbeltpris.

Og nu er det første gang jeg skal lave PVC føring til min sump så jeg tror det vil være rart at kunne få hjælp i Klovnen til at købe (især med tank gennemføring)
Jesper B
Rev Rokke
Rev Rokke
18
Postnummer: 8464 Galten
Geografisk sted: Østjylland (hjertet i danmark)

Indlæg af Jesper B »

De kuglehaner man kan købe i saltvandsbutikken kan man skrue helt fra hinanden og rense inde i kuglen og han er billig med det hele
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"