nå, men i nedtællingens stund har jeg lige knibset lidt billeder af akvariet oppe fra
Har også overvejet at blive hjemme og nyde vejret i danmark :pat:Og jeg fatter da ikke at du gider over til varmen i Thailand når du kan blive hjemme i det dejlige danske vinter/forårsvejr?
Ja det er dens "bror" jeg har 2 af demJeg kan godt lide den hvide Acropora Lokani. Er det den du har til salg?
Tak takGold tur derover. Hvem skal du flyve med? Håber ikke det er Zoom air. For så bliver det en lang tur Very Happy
Men det ser sq godt ud.
Denne gang skal vi bare snorkle, men næste år tror jeg jeg tager certifikatet, tager evt alt teori her hjemme og så praksis i Thailandør hvad du kan for at tage et dykkercertifikat.
Sidst jeg var i Thailand dykkede vi med manta rokker
Hej Erik N. Jeg kan fortælle dig og andre at Aquastyle, starter med stor import af fisk og koraller. Der bliver startet op med nye lokaler ca 220 m2 i Sædding ved Esbjerg N. Så Flemming er godt på vej til top. Han er pt. på vej til KBH. for at hente fisk. Så vi er spændte her i Esbjerg
Tak takGod tur sydpå Erik N.
Du skal måske ud og lede efter hende på Stef., Buddy H. eller nogle af de andre "In steder" i StruerErik N skrev:ikke lige pt en jeg kender
Hehe der er jo også kommandobroen, limfjordskroen, Rådhus cafeen (aka. Bubsi), l, Det lille Apotek osv alt efter hvilken type det er man søgerjesper/aarhus skrev:Du skal måske ud og lede efter hende på Stef., Buddy H. eller nogle af de andre "In steder" i StruerErik N skrev:ikke lige pt en jeg kender![]()
![]()
Ja - du går åbenbart efter dem uden tænderthyme skrev:Hehe der er jo også kommandobroen, limfjordskroen, Rådhus cafeen (aka. Bubsi), l, Det lille Apotek osv alt efter hvilken type det er man søgerjesper/aarhus skrev:Du skal måske ud og lede efter hende på Stef., Buddy H. eller nogle af de andre "In steder" i StruerErik N skrev:ikke lige pt en jeg kender![]()
![]()