Hvilke bands ?basun/tenorhorn og tenor-sax i hhv. brass- og big-band
Hvad laver du i din fritid??
- BS
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: 23193 Skegrie
- Kontakt:
Min gamle QAE fra Thule havde et godt citat om jer piloterfoxtrot skrev:...ellers læser jeg til pilot og det sku jeg gerne ha gennemført dec. 2008

Without fuel, Pilots are pedestrians

Det var jo noget os Fuel Operators kunne lide

Mvh Brian
http://www.fotob.dk
Mit akvarie http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=6320
Når et slagteri skal spare, skærer de så i deres medarbejdere?
http://www.fotob.dk
Mit akvarie http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=6320
Når et slagteri skal spare, skærer de så i deres medarbejdere?
- Per A
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Hvidovre
Uddannet teknisk Officer i søværnet, med speciale i våben-og elektronik.
Maskinmester og elinstallatør
Blev efter 20 år i forsvaret dødtræt af rørslikkerriet og skred og smækkede døren eftertrykkeligt
(Skulle have gjort det for mange år siden)
Siden arbejdet som forskelligt håndværker feks. el-tømmer-taglægger-vvs.
Efter 1 år på den australske ambassade i københavn, arbejder jeg nu ved en fjernvarme leverandør på Frederiksberg, som maskinmester.
Bor med konen og 3 hjemmeboende på 11, 13 og 19 år, to andre på 20 og 24 der er smuttet
.
Har 5 hunde og en skør gammel tandløs han kat
Har også gammelt hus og sommerhus der begge løbende bliver renoverede men nok aldrig bliver færdige
Maskinmester og elinstallatør
Blev efter 20 år i forsvaret dødtræt af rørslikkerriet og skred og smækkede døren eftertrykkeligt

Siden arbejdet som forskelligt håndværker feks. el-tømmer-taglægger-vvs.
Efter 1 år på den australske ambassade i københavn, arbejder jeg nu ved en fjernvarme leverandør på Frederiksberg, som maskinmester.
Bor med konen og 3 hjemmeboende på 11, 13 og 19 år, to andre på 20 og 24 der er smuttet

Har 5 hunde og en skør gammel tandløs han kat
Har også gammelt hus og sommerhus der begge løbende bliver renoverede men nok aldrig bliver færdige

Hilsen Per
Følgende sælges:
diverse JJ-Riff til baggrund, 400 W HQI incl ny pære, Sander ozon
Følgende sælges:
diverse JJ-Riff til baggrund, 400 W HQI incl ny pære, Sander ozon
- Nolan
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8970 Havndal
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Demstrup
Nåååh, det var nu ikke noget kendt som sådanHougaard skrev: Hvilke bands ?

Startede da jeg var 9-10 år i det lokale skoleorkester i Hadsund på basun. Spillede vist der til jeg var omkring 17.
Senere i et "øl-orkester" for de "lidt ældre", der stadig syntes det var sjovt men som måske ikke gad at øve hver dag. Det var her jeg lærte at spille sax... eller forsøgte ihvertfald

Jeg spillede tenorhorn, når det skulle være - sax'en fik jeg aldrig den store kontrol over men kunne da træde ind, når der var pladser der ikke var besat.
Sidst har der været tale om et 20 mand stort "tyroler"-orkester med lederhosen og karrygule skjorter..... Dét var fandme skægt. Det lød formodentligt ikke ret godt men damn sådan et øltelt på en markedsplads har stemning.....

/Kim
- Helena
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 5240 Odense NØ
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Odense NØ
Fritid og fritid. Det er vel så meget sagt, men lidt tid bliver der vel, når alt det andet er passet. Er uddannet salgsass. og har haft end del år i sundhedssektoren. Men egner mig nok ikke til at andre skal bestemme hvad jeg skal og ikke skal, så er nu selvstændig Fiskehandler, med 2 forretninger og en tredje på vej. Så hobby og arbejde harmonerer jo meget godt.Fritidsinteresser er akvariet, Snorkeldykning, og sejlads i vores lille båd, så det er vand eller fisk hele vejen rundt, passer meget goddt med at vi bor ved Odense fjord.Familien består udover undertegnede, og manden, af 3 børn, på 6, 16 og 21 år,en hund og en arrig hankat. Lige aktuelle planer går på at få taget et rigtigt dykkerkursus, vejret de sidste år har ikke været til snorkling, så nu skal der ske noget nyt. ellers er bøger og rejser det helt store.
Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.
- Hvam
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8541 Skødstrup
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Skødstrup "Uptown"
Hvad har i af båd???sejlads i vores lille båd,
Når fatter er sur og vranten og gnaven, skal han blot have lidt ekstra kræs i maven!
Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
- Hvam
- Rev haj
- Reactions:
- 19
Jeg Læser til bygningskonstruktør efter at have smadret ryggen som murer...
Jeg har en pige Zenia på knap 2 år og en kone.
Vores fritid bruger vi på vores nye sejl båd Pura Vida. eller er det UVjagt når vandtempraturen tillader det.
Jeg har tidliger haft Vandscooter udlejning, så mon ikke der kommer en vandscooter igen der kan hænge bag på sejlbåden.
Vores fritid bruger vi på vores nye sejl båd Pura Vida. eller er det UVjagt når vandtempraturen tillader det.
Jeg har tidliger haft Vandscooter udlejning, så mon ikke der kommer en vandscooter igen der kan hænge bag på sejlbåden.
- Hvidtfeldt
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Geografisk sted: 5240 Odense
En lille lille en Terhi Nordic 6020, men det varer ikke længe nettet gløder for at finde dens afløser, noget større som kan bruges til dykning. jeg ville allerhelst sejlbåd men er også den eneste i familien med det ønske, de gider ikke sejle på siden.Hvam skrev:Hvad har i af båd???sejlads i vores lille båd,
Akvarie på 250 L i opstarts fasen!
- Hvidtfeldt
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Geografisk sted: 5240 Odense
Nå, det var så ikke mit eget login jeg fik fat i der men sønnens, nogen har lånt min computer. Helena
Akvarie på 250 L i opstarts fasen!
-
- Foxface
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 9560 Hadsund
- Geografisk sted: Hadsund
jeg er uddannet plastmager, derefter har jeg taget vagt kursus og kørt lidt værdi transport. pt arbejder jeg som glasfiber montør i både ind og udland. min fritid går for det meste med min dejlige kæreste,da jeg tit er ude og rejse er det rart og slappe af når man er hjemme.Ellers er det jo selvfølgelig akvariet
,min gamle triumph chopper som jeg er ved at gøre klar til én ny sæsson. og min hund.

- StarF
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9530 Støvring
- Geografisk sted: Støvring
Re: fritid
sådan en her:visti skrev:StarF...
Dine dyr...hvad er suger gliders??![]()
![]()
Visti
Australsk flyve pung egern. har et par der yngler ind imellem, og så får man lov at holde sådan en her:

mere info:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sugar_glider
- Lars S
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8963 Auning
- Saltvand siden?: 1989
- Geografisk sted: Auning - Djursland / Jylland
- Kontakt:
Pensionist sidder i kørestol efter et trafikuheld i '76 ( ja du læste rigtigt, jeg var 14 år kørte altalt for stærlkt på knallert ja vi kørte self. om kap ) handelsskoleuddandet, teknisk ass - haft min egen akvarieforretning, foredragsholder for Århus amt ( nej ikke mere ) Internetudbyder ''direktør'' formand for Djurslands Akvarieforening, arbejder lidt med nogle hjemmesider, vedligeholder hus, hund og have mm.
Hov, glemte lige at jeg også har en lille internet forretning, samt import fra Kina
Jeg prøver at ( stjæle) få lidt fritid engang imellem.
Hov, glemte lige at jeg også har en lille internet forretning, samt import fra Kina

Jeg prøver at ( stjæle) få lidt fritid engang imellem.
Mvh. Lars Steen

530 l. Low tech.
http://www.websteen.dk import bla. saltvands artikler fra Kina & Hong Kong.

530 l. Low tech.
- Lars S
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8963 Auning
- Saltvand siden?: 1989
- Geografisk sted: Auning - Djursland / Jylland
- Kontakt:
Nøjjj StarF de er sgu godt nok søde.
Hvordan er de at have som alm. jord egern eller .... ?
Mvh. Lars Steen

530 l. Low tech.

530 l. Low tech.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 5960 Marstal
- Saltvand siden?: 1990
- Helena
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Geografisk sted: Odense NØ
Nøøj en dejlig båd, hvor stor er denHvam skrev:Jeg Læser til bygningskonstruktør efter at have smadret ryggen som murer...

Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.
- StarF
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9530 Støvring
- Geografisk sted: Støvring
Nu har jeg aldrig haft Jord Egern.. Men de skal holdes i par, evt. sterelisere man hannen. Da de er sociale dyr, og uden selskab holder de op med at æde (med mindre man kan bruge 12 timer på den om dagen) ellers er de temlig lette at ha med at gøre, de vil gerne ud ind imellem og løbe lidt rundt. Mad består af en bestemt foder blanding, noget vælling, mel orm, og masser af frugt.. og så skal deres bure være store nok til de kan hoppe rundt og lege, evt krydret med fugle lege tøj, det er de vilde med.Lars S skrev:Nøjjj StarF de er sgu godt nok søde.
Nu hvor vi snakker job.
Jeg var lige inde og sætte lys på nationalbanken i dag i Havnegade nøj det var koldt og vi blev pisse våde.
Vi havde bestildt en 63 AMP men sikringen gik hele tiden da alt var vådt og vi måtte skære lidt ned i lys så vi kun brugte 32 AMP.
Vi brugte 1 stk 6000 WAT + 2x 2500 WAT.
Vi skulle optage lidt billeder af bygningen men skulle kun bruge 6 sek vi kan vises på lørdag til Danmarks indsamlingen som sendes direkte fra nationalbankens P-Kælder.
Ellers laver jeg lys til TV optaglser som sining bee , vild med dans og mange andre programmer.
Iøvit snakkede jeg med en vagt og de søgte en ny medarbejder der inde som vagtmand stillingen kan ses på deres hjemme side og han sagde at alle kunne søge uden udanelse og lønnen skulle være 30.000 kr om måneden + 16 % sat ind til allerdomen.
Steen
Jeg var lige inde og sætte lys på nationalbanken i dag i Havnegade nøj det var koldt og vi blev pisse våde.
Vi havde bestildt en 63 AMP men sikringen gik hele tiden da alt var vådt og vi måtte skære lidt ned i lys så vi kun brugte 32 AMP.
Vi brugte 1 stk 6000 WAT + 2x 2500 WAT.
Vi skulle optage lidt billeder af bygningen men skulle kun bruge 6 sek vi kan vises på lørdag til Danmarks indsamlingen som sendes direkte fra nationalbankens P-Kælder.
Ellers laver jeg lys til TV optaglser som sining bee , vild med dans og mange andre programmer.
Iøvit snakkede jeg med en vagt og de søgte en ny medarbejder der inde som vagtmand stillingen kan ses på deres hjemme side og han sagde at alle kunne søge uden udanelse og lønnen skulle være 30.000 kr om måneden + 16 % sat ind til allerdomen.
Steen
- cvl
- Grøn Chromis
- Reactions:
- 17
- Geografisk sted: 2400 NV
Ny uddannet kok fra mindre gourmet restaurant, men med både en Htx og en halv levnedsmiddel ing. uddannelse.
Pt. job på samme mindre resturant, så fritiden er meget begrænset med arbejdstiderne i denne branche.
Men når der endelig er fri, går det hovedsageligt med at tage billeder af alt! Ellers gerne en tur på skeet banen, roder med mountainbiken, passer kæresten op, samt lave nye menuer til det næste menu kort.
Og bestemt ikke at forglemme kaffen...-kaffe er vigtigt, og huske rigtig kaffe består af 6 cl. sort med masser af dejligt brunt crema på toppen.
- Claus
Pt. job på samme mindre resturant, så fritiden er meget begrænset med arbejdstiderne i denne branche.
Men når der endelig er fri, går det hovedsageligt med at tage billeder af alt! Ellers gerne en tur på skeet banen, roder med mountainbiken, passer kæresten op, samt lave nye menuer til det næste menu kort.
Og bestemt ikke at forglemme kaffen...-kaffe er vigtigt, og huske rigtig kaffe består af 6 cl. sort med masser af dejligt brunt crema på toppen.

- Claus
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7171 Uldum
- Saltvand siden?: 2001
- Kontakt:
Arbejder til hverdag ved SFK i Kolding hvor jeg projektere samt udfører el automations opgaver i slagteri branchen. Det vil sige tavler, dokumentation samt PLC - og alt muligt andet 
Fritiden går mest med familien(en datter og en på vej) og venner. Ellers vores gamle hus/gård, mine 2x1210 og en god røvfuld vinyl/cder, koncerter og af og til lidt saltvand

Fritiden går mest med familien(en datter og en på vej) og venner. Ellers vores gamle hus/gård, mine 2x1210 og en god røvfuld vinyl/cder, koncerter og af og til lidt saltvand

Mvh
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen
[/center]
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen

- Hvam
- Rev haj
- Reactions:
- 19
Tæt på det er en 39.Hvam >>> meget meget nice lille jolle du har dig der Hvor lang er den? 38' ?

Når fatter er sur og vranten og gnaven, skal han blot have lidt ekstra kræs i maven!
- cvl
- Grøn Chromis
- Reactions:
- 17
- Geografisk sted: 2400 NV
Hej Martinmartin skrev:CVL: hvilken maskine har du? har selv en a Pavoni (manuel maskine)
Pt er det en ældre model Bezzera Minibar, med modificeret pressostat fra Serai. Dejlig varmeveksler maskine. Men har både haft La Pavoni og Ranchilio, men denne her passer bedre til mit nuværende behov for at kunne skuffe mælk til latte osv.
Men kan da se du ikke bor så langt fra Nordværst, kunne da være vi skulle arrangere en kaffe/saltvandsdag.?
-Claus