det har hørt i ca 1.5 år. har 11 koraller i akv. er ikke så skarp i latin sproget så lige hva allesammen hedder ved jeg ikke.. men har 4 skiveanemoner. 2 stjernepolypper. og 3 stenkoraller og en læderkoral. har brugt sera testsæt.. har tropic marin sporstoffer flyende 2 flasker..
de 2 af mine skiveanemoner er slet ikke store som de plejer at være og min stjerne pollyp er hellere ikke flot som den har været før. men mine andre koraller står flot.. kan det være pga mit mg er for højt at de ser lidt kedelige ud?
hougaard du skriver jeg skal lade det være.. skal jeg så lade være med og bruge sporestoffer til mine koraller i et stykke tid. eller hva mener i?? på forhånd tak
hej carsten.. de hedder tropic marin k+elements og tropic marin a-elements og er i flyende form. hvor jeg tilfører 5 ml af hver om morgenen.. der står ikke der er mg i. så ved det ikke. hva mener du??
på forhånd tak
der står max 2 ml pr 100 liter vand om dagen.. min balje er på 250 liter.. men ved godt der ikke er 250 liter vand i.. tror i jeg skal stoppe med og tilsætte i et stykke tid eller hva mener i?
på forhånd tak
Ups så ikke det var tropic marin k+elements +A han brugte fand ud af på deres hjemme side havd det indholder og hvilken mængde der skal bruges.
PRO-CORAL K+ ELEMENTS adds the following cationic trace elements to the aquarium: strontium, barium, chrome, manganese, iron, cobalt, nickel, copper, zinc, boron.
Recommended dosage: Add 1 ml of PRO-CORAL K+ ELEMENTS per 100 l / 25 gallons US-gal of total aquarium system water volume per day in the circulation flow of the system. Trace element demand increases with increased aquarium population density. In heavily populated aquariums, dosage may be increased up to the maximum dosage below.
oki så må jeg prøve og holde en pause nogle dage. og se om korallerne kommer til og se gladere ud.. har nok overfodret dem sku man tro. men ved det som sagt ikke.. syntes bare det er lidt underligt at 9 koraller står flot. også lige nogle stykker der ser knap så godt ud?? og mine fisk ser osse godt og trives fint