Gio det har kun stået med vand og sten i ca. 2 uger før puttede nogen koraller i (ikke fisk) da jeg fik 80% modnet vand og de LS jeg fik var indkørte, jeg har lidt svært ved at forstå resten af dit indlæg...
Det er bestemt et flot udvalg af koraller du har samlet dig der !
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Var i torsdags ude og hænte min nye fisk (pincetfisk) som ikke gik i sælgers koraller og som spiste athemia hos "gorbech" på amager som er ved at nedlægge hans akvarie, og han ville meget gerne af med sin grå kirug som ikke var blevet solgt, og han talte meget varmt for den og egentligt syntes jeg den var lidt kedelig, og jeg tænkte "Grå kirug" hmmm... lyder kedeligt men han havde helt ret, nøj en fed fisk den er blevet min ynglings fisk med det samme faktisk rigtig flot og har en fed måde og befærde sig i akvariet... og syntes ikke jeg har set den før i handlen.
Men her er lidt blannet billeder af den og de andre beboere i akvariet...
Det ser sgu godt ud dit akvarium RonniA, om 6 timer kører mig og mastermace over mod øen for at hente det nye udstyr, måske kan du lige tage din balje under armen så kan vi jo finde en fix lille raste plads hvor vi kan besigtige det ,)
Så er det vist tid til en lille update, akvariet kørt ca. 8 md. nu og har stort set kørt uden de helt store problemer har døjet lidt med en lille smule nitrat og en for lav KH men de problemer er ved at være løst efter jeg har fået min kalkreactor på, da jeg ikke kunne følge med med manuel tilsætning af kalk og det løste også mit KH/nitrat problem. Og så havde jeg lige en uheldig episode med en hvidbrystet som lige tog nogen af mine flotte fisk med i graven. R.I.P (så slut med dem ellers en nice fisk)
Har taget lidt billeder i T5 belysning da jeg syntes de bliver bedre end med HQI på da de bliver alt for overbelyste. (er vildt dårlig til foto he he) men i virkeligheden er det meget flottere når min 400W reeflux 12.000 k. også er tændt.
Så lige et par billeder oppefra:
Senest rettet af RonniA man 17. dec 2007 10:00, rettet i alt 1 gang.