wondersurfer skrev:super projekt... det ikke ret tit man ser tunze waveboxe over there.... er der plads til at få skummer og div ned i sumpen det ser småt ud med pladsen
rene
Jeg tror der er plads nok, og jeg har jo hele rummet til akvarie!
Jeg regner ikke med at skummeren kommer til at sidde inde i sumpen.
RonniA skrev:Hold kæft et fedt project du har dig der, det ser ud til at blive gennemført...

Mange tak

Jeg har haft fat i en masse folk der har meget mere erfaring end jeg har til at hjaelpe. Der er en akvarie guru der dukker op mandag for at hjaelpe med "plumbing".
Jeg har gjort mit bedste for at der ikke er noget hvor der mangles et eller andet.
jimmi skrev:Det bliver godt det der!!
Takker!
keoz skrev:Ser Sq godt ud det der!

Mange tak!
pedersen skrev:Det ser rigtig godt ud !! Hvad er målene på akvariet ??
Tak
72"x36"x24" (182.88cm x 91.44cm x 60.96cm)
Carsten skrev:Går de bølger ikke alt for stærkt???
Nu kan man jo ikke goere noget ved tankens resonans, det kommer helt an paa laengden af tanken.
Boelgerne er dog lidt voldsomme og jeg er begyndt at vaere bange for at to wave bokse er en for mange. Men da forhandleren sagde jeg havde brug for dem begge maa han jo have en retur hvis der ikke er brug for den ene. Det er trods alt ikke billige pumper!
Brizz skrev:Hvordan har du tænkt dig at holde vandet inde i tanken med de bølger?
Men fedt ser det ud.
Jeg er ikke helt sikker endnu

som naevnt er jeg bange for det er en pumpe for meget.
mads-fisk skrev:Gennemført projekt og hyggeligt med en akrylbalje mere på forummet
Nu kan bølgernes størrelse jo trods alt indstilles, og desuden vil de automatisk blive betydeligt mindre, når der kommer en masse dokorationsmateriale i akvariet, som dæmper bølgegangen.
Det eneste der kan indstilles er en boelge eller flere, og jeg tror alting vil sveje for meget hvis der er flere boelger.
Det bliver spaendende at se hvad der sker naar det kommer sten i akvariet som du siger.
Billund skrev:Flot projekt, lader du "front" vaeggen være yderkant eller skal du have lister paa?.
Hvad maatte du betale for en balje som denne?
Der kommer lister paa engang. Jeg vil gemme boelgerne set fra stuen og maaske skaere 10cm af venstre side saa pumperne bliver gemt lidt af vejen. Jeg er ikke helt sikker endnu.
Boris skrev:Utrolig flot finish på den balje!
Noget nogle af de danske/EU producenter godt kunne kigge lidt efter

Hvad mener du med "finish"? Det er da "bare" 6 plader akryl der er limet sammen? Hvad mangles der i Dk?
wrang skrev:kan bli riktigt bra detta. Gillar acryl akvarium men är svåra att få tag här tyvärr å dyra
Vad kostade detta akvarium för dig?
Takker.
Akvariet har kostet mig $2500 inklusiv sump.