sig til hvis du vil af med dine kirurger

Yeps, det kan jeg vidne påLord Mike skrev:Og det bedste jeg kan gøre når der skal handles ind til akvariet er bare at tage hende med til akvarie-forretningen så bliver hun næsten altid nærmest eroforisk og shopper som var det en anden Gucci-forretning og jeg bliver nogle gange faktisk nød til selv at sige stop.
Det kan godt være, der ikke er mange af disse kvinder derude.....Lord Mike skrev:Herhjemme var det ganske enkelt, fruen viste godt at det ville blive dyrt. Og som tiden er gået er hun selv faldet ret meget for saltvand. Og det bedste jeg kan gøre når der skal handles ind til akvariet er bare at tage hende med til akvarie-forretningen så bliver hun næsten altid nærmest eroforisk og shopper som var det en anden Gucci-forretning og jeg bliver nogle gange faktisk nød til selv at sige stop. Jeg ved godt at der ikke findes mange af disse kvinder, men dertil skal også siges at hun også har sine dårlige sider (shit, nu tør jeg sgu ikke skrive mere, da hun godt kan finde på at kigge herind forbi)
Men tror du ikke du vil få mest ud af at sælge det adskilt
Det kunne ses da i var forbi her, hun havde bestemt stor intresseCarsten skrev:Jeg må jo også indrømme at jeg har en af de forstående koner.
Det var hende der selv uden nogen form for pression sagde at når vi flyttede, måtte jeg godt få et større akvarie. Hun jammer heller ikke over elregningen, selvom den er herre stor.
Hvad siger hun så, når hun finder ud af, at det nærmere er 80-90.000 før du er færdig med det...?Jalockin skrev: men hun er advaret at der skal bruges 30-40.000kr før at det funger som det skal,
Men hvad gør man så når det lugter når damen kommer hjem Claus??Claus skrev:Hvad siger hun så, når hun finder ud af, at det nærmere er 80-90.000 før du er færdig med det...?![]()
Der er kun ÉN måde drenge (og enkelte piger) - betal selv for jeres grej, og driften af det. Så er der sgu ingen der skal blande sig i hvor meget det koster.
Og så længe akvariet ikke larmer eller lugter, og i det hele taget er et pænt møbel, så er der vist ikke nogen der kan få ondt i r.... over det.
Det var godt nok en morsom strategi om end ikke fuldstændigt ukendt for mig selv - men dit indlæg har givet anledning til megen morskab her i husetole. skrev:yep fuck de kvinder![]()
nu skal jeg sige dig mit knæb...jeg siger altid det dobbelte af hvad ting egentlig koster...
for eksempel da jeg skulle ha skummer sagde jeg den kostet 7000kr
og da jeg så fand en billig til 3500 var den helt hjemme![]()
det kan sku ikke betale sig at sælge sine brugte ting,,de står ikke højt i pris.
Man får lavet de sure stinky-akvariepligter, mens fruen er ude, og får luftet ud før hun kommer hjem igen.christiantt skrev:Men hvad gør man så når det lugter når damen kommer hjem Claus??Claus skrev:Hvad siger hun så, når hun finder ud af, at det nærmere er 80-90.000 før du er færdig med det...?![]()
Der er kun ÉN måde drenge (og enkelte piger) - betal selv for jeres grej, og driften af det. Så er der sgu ingen der skal blande sig i hvor meget det koster.
Og så længe akvariet ikke larmer eller lugter, og i det hele taget er et pænt møbel, så er der vist ikke nogen der kan få ondt i r.... over det.
Bavaria 39 fods sejlbåd med fuld udstyr. 3 værelse og 2 wcmå man være nysgerrig og spørge til hva for en båd i har kig på???