Selv om nogle er modstander af at skal skrive hvad der er gjort godt og skidt for den butik, vil jeg alligevel skrive min oplevelse.
Har lavet 3 ordre hos dem, nogle negative og nogle bedre.
Den første var en ordre på nogle småting, samt T5 rør, skimmerbeast, tunze pumper m.m.
Her bestilte jeg og ventede at modtage mine pakker med posten inden alt for langtid, idet korallen.dk skriver på deres hjemmeside at de som udgangspunkt sender fra dag til dag, hvis vareren er på lager - ellers sender de en besked. Efter 2 uger havde jeg stadig ikke modtaget mine varer (og der står op til 10 dage max på deres hjemmeside), skrev jeg en mail. Fik hurtigt svar og de var flinke til og hjælpe. Der fik jeg afvide at de ville sende de varer de havde på lager og de sidste varer inden for kort tid, da de gerne snart skulle komme på lager igen. Fik de varer de havde på lager, men de andre er stadig ikke modtaget endnu - skuffende, da det nu snart er 2 måneder siden de er bestilt og at de har lovet flere gange der ikke går landtid.
En anden ordre (lavet ca 15 dage efter den første) gik noget bedre, men ikke optimalt. Skulle bestille noget udstyr til et lille 45L liters nano.
Det hele gik fint, pakken blev sendt efter et par dage. Da jeg skulle hente pakken på posthuset kunne jeg desværre konstatere at det lille akvarie var flækket, og at de havde sendt forkerte hængefilter og pumper.
Akvariet var de flinke til at bytte, og de sendte en lille ekstra pumpe med som en "erstatning" for de forkerte pumper jeg fik sendt.
Den sidste ordre har jeg lavet da jeg stadig venter på mine pumper m.m, her fik jeg lov til at droppe den gamle ordre og modregne rest beløbet i min nye ordre på nogle andre pumper m.m. - denne håber jeg så på forløber uden problemer, ellers er min tolmodighed med dem ihvertfald løbet ud.
Dog skal det siges, at deres udvalg og priser er helt i top og det er jo det vi gerne vil have
Så alt i alt, er jeg lidt skuffet over deres måde at gøre tingene på. Især at de f.eks. ikke sender en mail hvis varerne ikke er på lager, altså de ting som de ellers praler med på nettet.
De svarer på mails hurtigt, men dog med et meget kort svar, og kun på nogle af mine spørgsmål.
Det at de prøver og sende nogle andre (dog næsten ligende) varer med, fordi de ikke har de rigtige på lager, er sku træls. De kan i det mindste lige lave et lille opkald og høre om det ikke er ok, at de sender varer der er og kan omkring det samme. Derfor er mine oplevelser i den dårlige ende. Somsagt håber jeg den sidste ordre forløber uden problemer, ellers er jeg ihvertfald færdig med at bestille varer der.