Det er skidt at Charlie saltvand nedlægger sit flotte akvarie!
Men det er godt (for mig) at hans flotte space invader er endt i min balje
Galaxea gør det samme. Den ser så fredelig ud, men om natten - uha uha. Den kan virkelig også lave ravageNicki Henriksen skrev: man 14. apr 2025 09:18 Nu I nævner aggresive koraller så vil jeg da også lige smide Hydnophora ind i den, husker jeg købte så en billigt engang og den har lange tentakler som kan stikke ud om natten og brænde nærliggende koraller med nematocytter, alle min koraller som stod indefor 25cm af dem blev brændt og fik store skader heraf.
åhh ja, den har jeg også prøvet, stoppede med alle andre sps'er end Acro- og Montipora efter de uheld.crazy seahorse skrev: man 14. apr 2025 09:33Galaxea gør det samme. Den ser så fredelig ud, men om natten - uha uha. Den kan virkelig også lave ravageNicki Henriksen skrev: man 14. apr 2025 09:18 Nu I nævner aggresive koraller så vil jeg da også lige smide Hydnophora ind i den, husker jeg købte så en billigt engang og den har lange tentakler som kan stikke ud om natten og brænde nærliggende koraller med nematocytter, alle min koraller som stod indefor 25cm af dem blev brændt og fik store skader heraf.
Men den er super flot, både vækstform og farver.Engelquist skrev: man 14. apr 2025 09:46 Der er god plads på bunden i mit akvarie, så den er placeret helt fremme ved den ene rude, med ca 25 cm til nærmeste koral…
Men jeg holder selvfølgelig lige øje med den