Nitrit
-
- Foxface
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Dragør
Nitrit
Jeg har målt Nitrit i vandet mellem 0,05-0,1. Kan det være en død fisk?
Jeg fodrede lidt for at se om alle kom frem og der manglede en. En Royal
Gramma. Har også en jordbær fisk(Pophyrus) De var ikke de bedste venner, Pophyrusen jagede Grammaen væk fra dens hule og var temmelig meget efter den. Skal jeg lede det hele i gennem for at finde den(Suk)?
Jeg fodrede lidt for at se om alle kom frem og der manglede en. En Royal
Gramma. Har også en jordbær fisk(Pophyrus) De var ikke de bedste venner, Pophyrusen jagede Grammaen væk fra dens hule og var temmelig meget efter den. Skal jeg lede det hele i gennem for at finde den(Suk)?
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 5960 Marstal
- Saltvand siden?: 1990
- mads-fisk
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 2400 København NV
- Saltvand siden?: 2003
- Geografisk sted: 2400, KBH. NV,
- Kontakt:
Fick<< Selvom døde fisk sviner, så kan en enkelt Gramma loreto ikke give en så høj nitritværdi i et velfungerende akvarium på flere hundrede liter. Skummeren og de levende sten burde nemt kunne opsætte sådan en fisk. Men bruger du osmosevand?
Ole<< Én ting er at indsætte en anden persons ord direkte uden at give en henvisning, men når det så endda gøres i en helt og aldeles forkert sammenhæng ser det bestemt ikke særlig smart ud.
(til uforstående: http://da.wikipedia.org/wiki/Nitrit )
Ole<< Én ting er at indsætte en anden persons ord direkte uden at give en henvisning, men når det så endda gøres i en helt og aldeles forkert sammenhæng ser det bestemt ikke særlig smart ud.
(til uforstående: http://da.wikipedia.org/wiki/Nitrit )
-Mads
Indehaver af AcroFarm DK
Indehaver af AcroFarm DK
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 5960 Marstal
- Saltvand siden?: 1990