GODT NYTÅR

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
Besvar
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
20
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

GODT NYTÅR

Indlæg af Engelquist »

Kære Forum

I og jeres kære, ønskes et rigtigt godt nytår.

Saltvandsforum.dk opstod i en "anden tid" uden sociale medier og You Tube- og har gennem årende knyttet mange venskaber mellem saltvandsnørder- personligt kender jeg en god håndfuld, som jeg aldrig ville have mødt "i den virkelige verden", men som jeg sætter rigtig stor pris på i dag.
Saltvandsmøder/fragtmentbyttemøder hjemme hos medlemmerne, har været talrige og jeg lægger ud med et møde hos mig d 25/1 der er (ikke flere pladser), i håbet om at andre tager handsken op igen og invitere til et møde, hjemme foran deres akvarium
Derudover er der, igennem alle årerne, også udvekslet rigtig mange dyrt købte erfaringer, som har været med til at udvikle hobbyen.
Endelig har man altid kunnet glæde sig over alle de flotte baljer der findes rundt om i landet, ved at følge dem i "Medlemmernes akvarier".

På trods af at verden er anderledes i dag og et website, på mange måder, er gammeldags, så kæmper vi stadig for at bevare forummet, da det er vigtigt for hobbyen at det er der.
Ikke mindst pga en enorm database skabt ud af 567403 indlæg, siden 2004... Men også fordi der er "tid" til grundighed- at sætte sig godt ind i emnerne og føre en god og konstruktiv debat... og at man ved hvem der byder ind, enten fordi man kender dem, eller fordi man kan se deres historik i deres profiler, så man kan således forholde sig til at ham/hende, der byder ind, har en vis erfaring...

At forummet kan bevares, skyldes ikke mindst vores sponsorer, der bidrager til at dække de økonomiske udgifter til at have have to websites kørerne (saltvandsforum.dk og saltvandswiki.dk).
Så en stor TAK til Zoo Center Værløse, TF Aqua og Tropic Marin :K :K :K

Forummet drives, i det daglige, af mig- så det er mig der modtager mails om eksempelvis problemer med lock ind og fixer det (så hurtigt jeg kan).
Jeg tillader mig også at blande mig, hvis en tråd løber af sporet og nogle indlæg bliver lidt for personlige- det sker heldigvis meget sjældent...

Min "wingman" er Charlie saltvand, som jeg snakker nye ideer med- vi vil bla sætte nogle konkurrencer i søen i det nye år...
Henrik og Jan Lauritsen hjælper med IT delen og vedligeholder forummet med opdateringer- og pt kigger vi på en håndfuld "plug-ins" der vil gøre forummet mere spændende og sjovere at besøge.

Så i håbet om en masse gode og spændende indlæg fra glade saltvandsakvarister, sørger vi for at saltvandsforum.dk er klar til at springe ind i 2025🍾🎉🎊
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.
Lene Lestat
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
6
Postnummer: 4920 Søllested
Saltvand siden?: 2020
Geografisk sted: Lolland
Kontakt:

Re: GODT NYTÅR

Indlæg af Lene Lestat »

Godt nytår til jer ALLE
charlie saltvand
Rev haj
Rev haj
Reactions:
11
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Indlæg af charlie saltvand »

Godt nytår Bo og godt kæmpet med forum :GO :GO :GO :grouphug:
Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
nielsk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
19
Postnummer: 8520 Lystrup
Saltvand siden?: 2006

Indlæg af nielsk »

Tak for din/jeres store indsats
SPS : Stability provides succes
golfi
Grøn Chromis
Grøn Chromis
Reactions:
15
Postnummer: 4880 Nysted
Saltvand siden?: 2015
Geografisk sted: Lolland

Indlæg af golfi »

Godt nytår til alle.

Samt tak for den store indsats i yder.
Unden dette forum vil meget viden gå tabt.
Brugeravatar
J.A
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
15
Postnummer: 9230 Svenstrup Jylland
Saltvand siden?: 2008

Indlæg af J.A »

Godt nytår til alle:🎉
Besvar