GHL Connect app udgået?
- PoulD
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2640 Hedehusene
- Saltvand siden?: 2012
GHL Connect app udgået?
Hejsa,
Er der nogen her på SF der ved om GHL's connect app er udgået (og ennda uden at GHL har fjernet linket på deres egen web side)? Jeg har fået en ny iPhone i går. Jeg overførte alt fra den gamle og har desværre slettet den gamle fuldstændigt. Har så lige konstateret at GHL connect åbenbart ikke er hentet.
Når jeg forsøger at åbne på iconet får jeg denne fejl: Hvis jeg prøver at hente den via linket fra GHL's egen web site (https://itunes.apple.com/us/app/ghl-con ... &ls=1&mt=8) bliver den stående uendeligt med denne besked
Er der nogen her på SF der ved om GHL's connect app er udgået (og ennda uden at GHL har fjernet linket på deres egen web side)? Jeg har fået en ny iPhone i går. Jeg overførte alt fra den gamle og har desværre slettet den gamle fuldstændigt. Har så lige konstateret at GHL connect åbenbart ikke er hentet.
Når jeg forsøger at åbne på iconet får jeg denne fejl: Hvis jeg prøver at hente den via linket fra GHL's egen web site (https://itunes.apple.com/us/app/ghl-con ... &ls=1&mt=8) bliver den stående uendeligt med denne besked
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4600 Køge
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Strøby egede
Re: GHL Connect app udgået?
næ jeg kan heller finde den længere, har den forsat på telefonen, men bøvler dog med at komme ind nu via den. Via my.ghl. der logger jeg på uden problemer. hmmm...
- PoulD
- Rev haj
- Reactions:
- 13
Hehe, jeg vidste ikke engang der fandtes en mulighed for at komme ind via en cloud app. Har så lige forsøgt, jeg kan godt logge på (så jeg må jo have oprettet mig som bruger på et tidspunkt) men jeg ser blot en tom skærm. Hvis jeg klikker på 'Add device' spørger den om en eller anden 'myGHL ID' som man åbenbart kan finde i GHL connectttkthomsen skrev: man 9. dec 2024 12:46 næ jeg kan heller finde den længere, har den forsat på telefonen, men bøvler dog med at komme ind nu via den. Via my.ghl. der logger jeg på uden problemer. hmmm...

Der er et hul midt i spanden, kære Lisbeth, kære Lisbeth
....
...
Hvordan får jeg vand, kære Lisbeth, kære Lisbeth?
Hvordan får jeg vand, kære Lisbeth, hvordan?
Tag spanden, kære Jokum, kære Jokum, kære Jokum
Tag spanden, kære Jokum, kære Jokum, tag spanden
Der er et hul midt i spanden, kære Lisbeth, kære Lisbeth
Der er et hul midt i spanden, kære Lisbeth, et hul
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
- Engelquist
- Site Admin
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4600 Køge
- Saltvand siden?: 1993
Min virker fint…

Ellers skriv til deres support- de har en super service
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.
- Stefan
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2750 Ballerup
- Saltvand siden?: 2007
- Kontakt:
Har den også installeret og virker fint.
Du kan også finde myGHL ID direkte via din enhed under System -> myGHL. Når du vælger "Read only" eller en anden setting, så skriver den både ID og key i displyet. Ikke at det hjælper dig ift. at få appen tilbage.
Du kan også finde myGHL ID direkte via din enhed under System -> myGHL. Når du vælger "Read only" eller en anden setting, så skriver den både ID og key i displyet. Ikke at det hjælper dig ift. at få appen tilbage.
- PoulD
- Rev haj
- Reactions:
- 13
Det er en GHL doser med 4 pumper jeg har, så der er nok ikke ret meget man kan gøre på selve enheden (og displayet kan vist ikke skrive andet end GHL)
Før jeg oprettede denne tråd, forsøgte jeg at få hjælp via chat på deres web side, men chat medarbejderen var tydeligvis gået hjem for i dag. Jeg må nok have tålmodighed og afvente svar via mail
Før jeg oprettede denne tråd, forsøgte jeg at få hjælp via chat på deres web side, men chat medarbejderen var tydeligvis gået hjem for i dag. Jeg må nok have tålmodighed og afvente svar via mail
- PoulD
- Rev haj
- Reactions:
- 13
Just to keep you posted: GHL connect er nu igen tilgængelig hos Apple, så jeg har fået den downloadet til min nye tlf. Problemt løst.