UPDATE:
Så kom akvariet på plads. Det krævede fem mænd og få det igennem huset. Det blev i køkkenet, da vi bor til leje og ikke kunne få godkendt at det stod i stuen eller i væggen

. Dog bliver der lavet hyggeområde i køkkenet så man kan sidde og kigge på det.
Jeg kunne ikke vente med at lave sten opsætning, så det har jeg brugt tid på og ja stenene er limet fast med rigtig
akvarie lim og cement og de står stabilt nu. Jeg har bevidst sparret lidt på stenene, da jeg gerne vil have godt med svømmeplads. Evt kommer der flere sten ned i den store
sump i stedet.
Samtidig har jeg fået købt 3 kessil lamper af en flink bruger her inde (BMWV). Senere kommer der måske et par ekstra led
lys for at dække hele akvariet hvis det bliver nødvendigt.
Skummer og cirkulationspumper har jeg ikke fået renset og kigget på endnu men dem skal jeg nok komme til.
Nu er jeg så nået til rørføring og der kommer jeg til kort. Samtidig har jeg kun lavet 2 huller, hvilket gør at returpumpen må køre bagom akvariet og over kanten af bagsiden af akvariet. Har ikke lavet afløb til
akvarie før, da det var lavet på forhånd. Så jeg er pt igang med at se videoer. Samtidig har jeg fået en bunke pvc rør med af tidligere ejer af akvariet, som jeg dog ikke kan se mig ud af da han havde afløb i midten af akvariet.
Jeg håber på pvc bliver lavet i denne uge, så udstyr, sand og vand kan blive tilsat

I får også lige et billede af nogle af de dyr som skal over i det store når det en dag er blevet klar til det.