Her en lille film, den første jeg har lavet, så bær over med mig, så er lidt speciel. Fra min Backup frag til i dag
Acropora Walt Disney Frag til mini koloni
Tror mine er begyndt at elske mit vand ihverfald har diverse acro og sps vist sine fine kanter, dog kan jeg bare ikke holde farve i mine montier, og kan simpelhen ikke finde årsagen. Mag er flot, salinitet lige i skabet og fin næring. Det kunne selvfølgelig være trace elemter men hvorfor står alle andre med de fineste farver?!Seniorreefer skrev: ons 11. jan 2023 11:42 Jeg er helt enig.
Dog er det ikke alle som er heldige. Den kan vokse vildt forskelligt fra tank til tank. Jeg er bare heldig den elsker mit vand
Det kan være flow, og lyset de ikke er tilfreds med og selvfølgelig sammensætningen af sporstoffer og vandkvalitetenViggoN skrev: ons 11. jan 2023 11:50Tror mine er begyndt at elske mit vand ihverfald har diverse acro og sps vist sine fine kanter, dog kan jeg bare ikke holde farve i mine montier, og kan simpelhen ikke finde årsagen. Mag er flot, salinitet lige i skabet og fin næring. Det kunne selvfølgelig være trace elemter men hvorfor står alle andre med de fineste farver?!Seniorreefer skrev: ons 11. jan 2023 11:42 Jeg er helt enig.
Dog er det ikke alle som er heldige. Den kan vokse vildt forskelligt fra tank til tank. Jeg er bare heldig den elsker mit vand
Ja det er virkelig lidt underligt, og gør det virkelig spændende at have sps.crazy seahorse skrev: ons 11. jan 2023 14:58 På visse typer af sps, spiller sporstoffer en større rolle, end de gør hos andre. Hos nogle er det generelt, at de helst skal tilføres over en kam, mens det hos nogle er enkelt elementer der ikke må mangle, eller bare være lave.
Hoeksemai får ikke sin smukke, flouriserende blå farve, hvis der mangler flour. Det er så tydeligt. Mangler det, så bliver den i bedste fald mat og flad i det blå, i værste fremstår den brunlig. Da jeg fik min sidste var den netop brunlig, men nu er den blå. Mangler lidt, men det bliver bedre og bedre.
Det må du undskylde, havde ikke set spørgsmålet.Anders månsson skrev: ons 11. jan 2023 11:45 det ser vildt ud med den vækst på over 7 måneder!
hvad ligger din ph og kh på?