"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Hjælp os med at blive klogere på brugeradfærden

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
Besvar
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
Indlæg: 4023
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 20:19
20
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Hjælp os med at blive klogere på brugeradfærden

Indlæg af Engelquist »

Charlies indlæg i afstemningen om el priser, fortjener sin egen tråd, efterfulgt af en (forhåbentlig) lang og givtig debat :y

"Hej alle I dejlige med-NØRDER :biggrin:

Jeg kan se der er afgivet i omegnen af 30 stemmer her i tråden, men der er 160 -ich klik på tråden..... :rolleyes:

Hvad er det der gør at I vælger ikke at stemme ?

Jeg spørger fordi vi i den nye styregruppe gerne vil have så MEGET MEDLEMSDELTAGELSE som overhovedet muligt herinde på forum :GO :GO :y Dette fordi det er vores allesammens forum og fordi vi i gruppen knokler rigtigt meget på (selv om dette ikke ses endnu) ift. at få lavet et tidssvarende forum og få SPONSORENE med til at støtte forum og dette bliver alt andet lige endnu nemmere hvis alle kan se at det er et AKTIVT forum med AKTIVE medlemmer og ikke blot "vindueskiggere" ..

Så spørger lige igen, hvad er det der gør man vælger ikke at stemme? Hjælp os med at blive klogere på brugeradfærden :y

Så... Kom nu ind i kampen... Skriv, debater, diskuter, lav vidensdeling og erfaringsudveksling :pray: :grouphug: "
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.

Min vandpyt: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 93&t=95414
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3612
Tilmeldt: tors 25. feb 2010 15:47
14
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009

Re: Hjælp os med at blive klogere på brugeradfærden

Indlæg af Tykki »

Jeg stemmer ikke fordi mine behov ikke kan blive opfyldt! Jeg er doven når jeg har fri, og er MAX pc/tablet/telefon handicappet mht brugen af disse remedier , så ingen hjælp til mig! Jeg syntes at hvis Forum virkelig skulle drage mig mere, ville det være at videoer ikke var så latterligt omfattende at lægge ind! Gider sgu da ikke have en YouTube kanal!!!! Video er vejen frem! Også fordi jeg, trods min fremskredne alder, har både små og voksne børn, og når jeg spørger dem til råds siger de det samme
Brugeravatar
crazy seahorse
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3807
Tilmeldt: ons 30. nov 2011 23:39
12
Postnummer: 3660 Stenløse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Ganløse

Re: Hjælp os med at blive klogere på brugeradfærden

Indlæg af crazy seahorse »

Tykki skrev:Jeg stemmer ikke fordi mine behov ikke kan blive opfyldt! Jeg er doven når jeg har fri, og er MAX pc/tablet/telefon handicappet mht brugen af disse remedier , så ingen hjælp til mig! Jeg syntes at hvis Forum virkelig skulle drage mig mere, ville det være at videoer ikke var så latterligt omfattende at lægge ind! Gider sgu da ikke have en YouTube kanal!!!! Video er vejen frem! Også fordi jeg, trods min fremskredne alder, har både små og voksne børn, og når jeg spørger dem til råds siger de det samme
Fnys. tegneserie læser :T :hehe:
"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.

Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3612
Tilmeldt: tors 25. feb 2010 15:47
14
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009

Re: Hjælp os med at blive klogere på brugeradfærden

Indlæg af Tykki »

Yep, i egen lavstammet person :grouphug:
SamuelChristensen
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 355
Tilmeldt: man 20. mar 2017 15:39
7
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2017

Re: Hjælp os med at blive klogere på brugeradfærden

Indlæg af SamuelChristensen »

Nu har jeg deltaget i to afstemninger og ærligt så tror jeg det var fordi afstemningsbjælken er lidt usynlig at man misser det ekstra klik. Jeg tænkte over det begge gange. Den er godt gemt i det grå oppe i toppen. :)
Tropic Marins danske repræsentant.
Besvar

Tilbage til "Forum generelt"