Hej.
Mine bubble tip anemone ser noget slatten ud, er den helt færdig. ?
Kærsten siger den har set sådan ud i 3 dage nu ca. :/
Mvh. Morten
bubble tip anemone
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Saltvand siden?: 2012
Re: bubble tip anemone
De kan sagtens rette sig igen. Mine har også hængt med ørene, men de har det fint nu 
Mvh

Mvh
Martin Larsen
Slagelse
Min tråd til mit 360 liters hjørneakvarium:
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=84789" onclick="window.open(this.href);return false;
Slagelse
Min tråd til mit 360 liters hjørneakvarium:
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=84789" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Eremit krebs
- Reactions:
- 6
- Postnummer: 2650 Hvidovre
- Saltvand siden?: 2018
OkayDrMonty73 skrev:De kan sagtens rette sig igen. Mine har også hængt med ørene, men de har det fint nu
Mvh

Hvornår skal man være bekymret. Ville nødig have den begyndte at at i forrådnelse.
-
- Foxface
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 4760 Vordingborg
- Saltvand siden?: 2010
Den er umiddelbart ikke færdig bare lidt utilfreds - begynder den ar flosse og det er ligsom den smuldre - hvide vat ligende svæv fra den - så er den færdig og begynder at lugte råddent hvis du lige tager den op af vandet og lugter til den- så kommer den sig ikke igen i hvert tilfælde ikke hvad jeg har set af.
Du kan eventuelt prøve at flytte / vende stenen som den sidder på hvid muligt - de kan aller bedst lide at have foden sidende i et hul / i skygge eller på undersiden af en sten - og så folde sig ud der fra.
Men hvorfor er den sur ? - er der cirkulation nok - problemer ved vandkvalitet - døde fisk som forurener
En af mine har lagt sig ned på samme måde i dag- og det skyldes jeg har tilført 3 nye anemoner hvor en af dem vandrede hen og møvede eller skubbede til den for at få plads eller komme forbi - men jeg er ret sikker på den retter sig igen i morgen og finder en ny plads
Du kan eventuelt prøve at flytte / vende stenen som den sidder på hvid muligt - de kan aller bedst lide at have foden sidende i et hul / i skygge eller på undersiden af en sten - og så folde sig ud der fra.
Men hvorfor er den sur ? - er der cirkulation nok - problemer ved vandkvalitet - døde fisk som forurener

En af mine har lagt sig ned på samme måde i dag- og det skyldes jeg har tilført 3 nye anemoner hvor en af dem vandrede hen og møvede eller skubbede til den for at få plads eller komme forbi - men jeg er ret sikker på den retter sig igen i morgen og finder en ny plads

-
- Eremit krebs
- Reactions:
- 6
- Postnummer: 2650 Hvidovre
- Saltvand siden?: 2018
Hej.
Den har siddet på samme plads i 6 måneder.
Men den slap stenene her forleden og begyndte at gå i opløsning. Så den er taget op.:/
Har tjekket værdierne og ser ikke nogle problemer der.
Så ved ikke lige hvad årsagen var. -_-
Den har siddet på samme plads i 6 måneder.
Men den slap stenene her forleden og begyndte at gå i opløsning. Så den er taget op.:/
Har tjekket værdierne og ser ikke nogle problemer der.
Så ved ikke lige hvad årsagen var. -_-