Savle savle
- Engelquist
- Site Admin
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4600 Køge
- Saltvand siden?: 1993
Savle savle
De har sgu mange lækkerier over there: https://www.bigrcorals.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.
- PoulD
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2640 Hedehusene
- Saltvand siden?: 2012
Re: Savle savle
Jeg tilstræber altid at være nærmere naiv end mistroisk meeen . . . mon alligevel ikke de farver skyldes overdreven entusiasme i Lightroom og Photoshop? Måske også derfor de ikke har en eneste koral under WYSIWYG 

I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Har det på samme måde. Synes det er totalt urealistisk med de farver.PoulD skrev:Jeg tilstræber altid at være nærmere naiv end mistroisk meeen . . . mon alligevel ikke de farver skyldes overdreven entusiasme i Lightroom og Photoshop? Måske også derfor de ikke har en eneste koral under WYSIWYG
Så lige at de havde haft en enkelt zooanthus polyp til US$400,- Solgt eller bare død?
400 dollar for en enkelt polyp er fuldstændigt vanvittigt
- Allan M
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 3250 Gilleleje
- Saltvand siden?: 2011
Enig. Jeg nøje også med kun at købe nogle til 300$-350$Carsten skrev:Har det på samme måde. Synes det er totalt urealistisk med de farver.PoulD skrev:Jeg tilstræber altid at være nærmere naiv end mistroisk meeen . . . mon alligevel ikke de farver skyldes overdreven entusiasme i Lightroom og Photoshop? Måske også derfor de ikke har en eneste koral under WYSIWYG
Så lige at de havde haft en enkelt zooanthus polyp til US$400,- Solgt eller bare død?

Life is a beach and then you dive.
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
Det er stadig fuldstændigt vanvittigtAllan M skrev:Enig. Jeg nøje også med kun at købe nogle til 300$-350$Carsten skrev:Har det på samme måde. Synes det er totalt urealistisk med de farver.PoulD skrev:Jeg tilstræber altid at være nærmere naiv end mistroisk meeen . . . mon alligevel ikke de farver skyldes overdreven entusiasme i Lightroom og Photoshop? Måske også derfor de ikke har en eneste koral under WYSIWYG
- Allan M
- Rev haj
- Reactions:
- 13
Visse vasseCarsten skrev:Det er stadig fuldstændigt vanvittigtAllan M skrev:Enig. Jeg nøje også med kun at købe nogle til 300$-350$Carsten skrev:Har det på samme måde. Synes det er totalt urealistisk med de farver.PoulD skrev:Jeg tilstræber altid at være nærmere naiv end mistroisk meeen . . . mon alligevel ikke de farver skyldes overdreven entusiasme i Lightroom og Photoshop? Måske også derfor de ikke har en eneste koral under WYSIWYG

Bare dig der er nærig

- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
Hvis du spørger min kone så siger hun nej. Bruger alt for mange penge på mine hobbisAllan M skrev:Visse vasseCarsten skrev:Det er stadig fuldstændigt vanvittigtAllan M skrev:Enig. Jeg nøje også med kun at købe nogle til 300$-350$Carsten skrev:Har det på samme måde. Synes det er totalt urealistisk med de farver.PoulD skrev:Jeg tilstræber altid at være nærmere naiv end mistroisk meeen . . . mon alligevel ikke de farver skyldes overdreven entusiasme i Lightroom og Photoshop? Måske også derfor de ikke har en eneste koral under WYSIWYG
Bare dig der er nærig
- Allan M
- Rev haj
- Reactions:
- 13
Så både nærig OG modig - siden du fortæller din koner hvad du bruger af penge.Carsten skrev:Hvis du spørger min kone så siger hun nej. Bruger alt for mange penge på mine hobbisAllan M skrev:Visse vasseCarsten skrev:Det er stadig fuldstændigt vanvittigtAllan M skrev:Enig. Jeg nøje også med kun at købe nogle til 300$-350$Carsten skrev:Har det på samme måde. Synes det er totalt urealistisk med de farver.PoulD skrev:Jeg tilstræber altid at være nærmere naiv end mistroisk meeen . . . mon alligevel ikke de farver skyldes overdreven entusiasme i Lightroom og Photoshop? Måske også derfor de ikke har en eneste koral under WYSIWYG
Bare dig der er nærig
Min store frygt er at min mand, efter min død, sælger mine koraller til den pris, jeg har fortalt jeg har betalt

- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
Allan M skrev:Så både nærig OG modig - siden du fortæller din koner hvad du bruger af penge.Carsten skrev:Hvis du spørger min kone så siger hun nej. Bruger alt for mange penge på mine hobbisAllan M skrev:Visse vasseCarsten skrev:Det er stadig fuldstændigt vanvittigtAllan M skrev:Enig. Jeg nøje også med kun at købe nogle til 300$-350$Carsten skrev:Har det på samme måde. Synes det er totalt urealistisk med de farver.PoulD skrev:Jeg tilstræber altid at være nærmere naiv end mistroisk meeen . . . mon alligevel ikke de farver skyldes overdreven entusiasme i Lightroom og Photoshop? Måske også derfor de ikke har en eneste koral under WYSIWYG
Bare dig der er nærig
Min store frygt er at min mand, efter min død, sælger mine koraller til den pris, jeg har fortalt jeg har betalt
Nu er akvariet nok den billigste hobby.
Der er nogle langt dyrere, f.eks. små farvede papirsfirkanter.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 5960 Marstal
- Saltvand siden?: 1990
den her er jo helt skør,jeg har kun set og haft dem i beige
https://www.bigrcorals.com/products/tnt-anacropora" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.bigrcorals.com/products/tnt-anacropora" onclick="window.open(this.href);return false;