Men er der nogen der kender til sådan et monster

Bla. Hvordan den skal tilsluttes (køre med seperat pumpe) men hvilken af indgangene er til frem/retur samt hvordan vil i få en luftsten til at ligge optimalt da den er drevet med luftpumpe
Uh, det ligner de store luftskummere vi kørte med i slut ´80 erne/ start ´90erne. Virker fint nok. De var typisk ca 75-100cm høje. Det var diy og blev solgt fra det daværende Københavns saltvandscenter (Detlef) ude på Folehaven. Jeg havde selv en på 2 meter.Claus Jørgensen skrev:.
Nu tager jeg dine spørgsmål under et.Claus Jørgensen skrev:Altid godt med en gammel rotte i faget der kan hjælpe en tilbage i tiden![]()
Den er præcis som du beskriver den men til 125kr skulle den altså med mig hjem,skal bruge den til et lille projekt i kælderen![]()
Ville den kunne virke hvis man laver luftindtag på fremløbet af vandet? Og på den måde enten spare en luftpumpe væk og få finere bobler samtidig med?
Kan du huske de skummere Detlef solgte, Carsten?Carsten skrev:Det ligner meget en gammel Sander luftskummer. Virkelig effektiv. De findes i et utal af størrelser
Godt den virker. De var såmænd ikke så tossede de gamle skummere. Lavteknisk ja, men funktionelt.Claus Jørgensen skrev:Så køre den efter hensigten
Den er da faktisk udemærket,godt nok lidt svær at indstille men når man først har ramt plet så pløjer den da noget skidt ud af vandet
Desværre ikke. Det eneste jeg som sådan kender til Detlev, var at han kom ind i Planten, og drak bajere - i massevis sammen med Ernst. Og at han/de begge var ulidelige at høre påcrazy seahorse skrev:Kan du huske de skummere Detlef solgte, Carsten?Carsten skrev:Det ligner meget en gammel Sander luftskummer. Virkelig effektiv. De findes i et utal af størrelser
Det var dengang skummerkoppen skummede over, når vi fik levende sten. Man kunne dårligt følge med med tømning. Fede tider.
Erik