https://reefbuilders.com/2018/08/08/ai-nero-pump/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ser okay spændende ud

Tror vi vil vide alt; Larmer den, er den effektiv, brugervenlighed, programmer etc.Lohse skrev:har lige fået min første, hvis der er noget i vil vide så sig til.
Helt enig!Allan M skrev:Tror vi vil vide alt; Larmer den, er den effektiv, brugervenlighed, programmer etc.Lohse skrev:har lige fået min første, hvis der er noget i vil vide så sig til.
Jeg råber højt hvis jeg ser demsydsjælland skrev:Pumpen kører fantastisk her hos mig i ca 100l 1 pumpe klare det hele.
Så finder i et sted hvor den stadig kan købes til de 2000kr så er jeg klar til at købe en mere, til mit andet setup.
Du må da lige dele et par billeder af dit design.sydsjælland skrev:Jeg har haft nero5 siden de kom på markedet - før det har jeg haft div. andre - tunze - billigt kina shit / og vortech mp 10 og en gyro ganske kortvarigt.
I dag har jeg nero 5 i alle mine akvarier - både saltvand og ferskvand, og bruger også en af dem når jeg blander nyt saltvand til vandskift pået split second er saltet opløst.
Nero 5 er efter min mening den absolut bedste pumpe på markedet, med mindre at man har specifikt ønske om et bestemt topflow (m. gyro) eller et mere koncentreret lige frem flow (måske vortech).
Mega nice i opsætning og programmering via tlf app.
Mega nice flow god spredning - mest støj svage - går ikke i stå ved lave omdrejninger.
Jeg køre max 70% - Og laver snart en forsøg med 4 stk i et reefer 350 for at se om de kan tømme det totalt for bund slam (barebottom setup)
På en skala fra 1 til 10 med 10 som bedst får den 10 af mig. ( jeg har dog måtte designe et baggitter og får dem printet for at beskytte mine anemoner fra at kunne ryge i pumpen nu kommer den med et bag gitter standart,det gjorde den ikke i starten ( mit design er bare bedre).
Se nogle youtube videoer og anmeldelser