Vh Victor

Chromis, de findes i blå. Det er samtidig en stimefisk. Jeg har set en flok på 14 stk, der stimer når det passer dem og svømmer enkeltvis når det falder for. De leger sågar i akvariet. Alt i alt, en fisk der skaber liv for de er konstant i bevægelse. Hårdføre og rimelige i indkøb.Victor Henneberg skrev:Okay tak for dit svar, andre blå fisk som ville fungere godt med gul kirug?
Mit bud mht fiskene vil være Oceanreef i Horsens. De flytter nu her og åbner igen, vistnok til august. De rykker vist til Odder området.Victor Henneberg skrev:Ved du hvor man kan købe de fisk, og hvor man evt kan købe flotte koraller. Er meget interesseret i Zoantids velvidende om deres gift. Men alle steder jeg har kigget er det tit de brune kedelige, kan godt lige sådan nogle som:”blueberry field” og “fire and ICE”
Gerne i Midtjyllands området
Allan er her: http://www.saltvandsforum.dk/memberlist ... ile&u=5520" onclick="window.open(this.href);return false;Victor Henneberg skrev:Hvordan får jeg fat i Allan M?
Og har et akvarie pt på 100 liter, kan du komme med en god og spændene fisk og cleanup crew kombination til den?
Du skal ikke regne med at få det sendt. Fisk skal sendes med godkendte transport firmaer. Og de tager sig godt betalt. Fisk skal man se inden køb, der kan være så mange ting som gør at man undlader at købe den. Og netop sådan en fisk vil være oplagt at fyre af i et postordre salgVictor Henneberg skrev:Og kan man få sendt fisk og koraller, fra fx deepocean eller reefstore til mig her i esbjerg vestjylland?
Det kan godt være at det ser sjovt ud. MEN lad være med at købe en, fordi der er simpelthen ikke føde nok i bundlaget til at fisken kan overleve på det.Victor Henneberg skrev:Okay, den er flot, god til koraller? Og hvor mange chromis?
Vil gerne også have sammen med chromis og gylte, en goby tror jeg det er, sådan en som tager det ind i munden og sier det ud ved halsen igen? Sys det ser så sjovt ud