Skal jeg skære ud i rammen så den kommer tættere på eller tror i at chancerne er for små for at de kan springe op i mellem sådan en revne på1-1.5 cm?
Hvad siger jeres erfaringer? Det er gylter jeg kæmper med

Erik, I dit eksempel er sandsynligheden også langt større da du ikke har nettet som jeg ser det over akvariet. Af netop samme årsag får fisken større mulighed for at hoppe over akvariekannten uanset hvor den vælger at springe. I Mikas tilfælde er det jo helt andersledes da nettet ligger oven på akvariet og kan umiddelbart derfor ikke samlignes.crazy seahorse skrev:Jeg vil sige, ja. De kan snildt ramme selv det mindste hul.
Min rekord er 4,25 timer med en gul gylte. http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... +Gul+gylte" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg fandt aldrig ud af helt præcist, hvor den kom ud. Men den fandt det hul som jeg ikke kunne se.
Erik
Jones skrev:gæt selv hvor den hoppede op
Hej MichaelLord Mike skrev:Mikas: nu er det jo mit gamle akvarie med den samme cover som jeg havde på.
Jeg havde flere fisk i dette akvarie som også er kendt for at hoppe, jeg har på den tid jeg havde akvariet ikke haft en eneste som hoppede ud. Naturligvis kan det lade sig gøre men sandsynligheden for at det sker er så minimal som muligt at jeg personligt ikke ville gå og bekymre mig omkring dette.
Mikas skrev:Hej MichaelLord Mike skrev:Mikas: nu er det jo mit gamle akvarie med den samme cover som jeg havde på.
Jeg havde flere fisk i dette akvarie som også er kendt for at hoppe, jeg har på den tid jeg havde akvariet ikke haft en eneste som hoppede ud. Naturligvis kan det lade sig gøre men sandsynligheden for at det sker er så minimal som muligt at jeg personligt ikke ville gå og bekymre mig omkring dette.
Jeg tænker du har ret. Vil helst heller ikk skære i det da jeg ik tror det blir så kønt
Skriv når du vil kigge forbi og tak igen
Det tænkte jeg også, da jeg så de første billeder.Nicki Henriksen skrev: Men ellers har jeg noget akryl vi kan ligger over