Hvid lip til levende sten?
-
- Copepod
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2100 København Ø
- Saltvand siden?: 2006
Hvid lip til levende sten?
Er der nogen som har prøver at sætte sammen/bygge op ved at cementere levende sten sammen med hvid lip?
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 4293 Dianalund
- Saltvand siden?: 2009
Re: Hvid lip til levende sten?
Jeg tror tørretiden er “for lang”. Jeg ville bruge det fra aquaforest. Det tørre ret hurtigt og fungere fint.
- PoulD
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2640 Hedehusene
- Saltvand siden?: 2012
Jeg har brugt hvid Ålborg Portland mixet med koralgrus til mine dekorationer, det fungerer i al fald udmærket.
Jeg ved ikke om det har nogen betydning, men kvarts udgør en meget stor andel, 50-75%, af fliseklæb. Alt efter hvor godt det er bundet eller hvor langsomt det nedbrydes . . . hvis SiO2 kan lækkes til vandsøjlen kunne det måske føre til udbrud af diatomeer alger. Men som sagt, jeg ved det ikke, bare en tanke.
Jeg ved ikke om det har nogen betydning, men kvarts udgør en meget stor andel, 50-75%, af fliseklæb. Alt efter hvor godt det er bundet eller hvor langsomt det nedbrydes . . . hvis SiO2 kan lækkes til vandsøjlen kunne det måske føre til udbrud af diatomeer alger. Men som sagt, jeg ved det ikke, bare en tanke.
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Copepod
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2100 København Ø
- Saltvand siden?: 2006
Tak for hurtig tilbagemelding
Tjekker lige aquaforest
Tjekker lige aquaforest