Jeg har nogle enkelte som jeg vil nakke med saltsyre i en kanyle...
De skulle jo helst ikke overtage baljen...

Jeg har aldrig brugt andet end Aiptasia-X, og det har virket hver eneste gang, og har aldrig set dem komme igen efter en behandling, men jeg lader det også sidde lidt længereNicki Henriksen skrev:I mit lille nano har jeg forsøgt med aptasia x som jeg ikke synes virker lige så godt, så fik fat i en wundermanii reje og nu er de helt væk.
Jeg har også brugt Aiptasia-X til at dræbe nogle Xenia, som kom ind med nogle koraller. De skulle have et par gange, men så var de også væk, og så dem ikke igenMichael_F skrev:Jeg kæmper dog med xenia...!
Enig, var også min tanke. Dog har jeg så fået en som ikke gider glasroser, nu efter 2 måneder, men spiser gladeligt andet, som blåmuslingerTykki skrev:Køb dog en sund pincet som spiser mysis hos forhandleren
Så vidt jeg husker, så er de begyndt at sælge opdrættede pincetter også. Opdrættede fisk kan have mistet deres naturlige fødesøgnings mekanisme.Capoth skrev:Enig, var også min tanke. Dog har jeg så fået en som ikke gider glasroser, nu efter 2 måneder, men spiser gladeligt andet, som blåmuslingerTykki skrev:Køb dog en sund pincet som spiser mysis hos forhandleren