Theilling er jo mest kendt for deres "rollermat" halløj, men kan se at de også laver skummere og returpumper (River) har søgt forgæves på nettet om anmeldelser men helt forgæves.
Er der nogle her på Forum som kender til deres produkter?
Har mailet med dem og fået oplyst at de laver deres pumper selv (made in Germany) og at fra 1.7. Kan alle modeller leveres med DC pumper, syntes de ser fornuftige ud og til en fair pris.
Theilling econe skummer?
- peder
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8543 Hornslet
- Saltvand siden?: 1974
- Geografisk sted: 8961 Allingåbro
Theilling econe skummer?
Mvh. Peder
"stå ej til søs lad de andre stå"
http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=138&t=60977 Månedens akvarie Juli 2013
"stå ej til søs lad de andre stå"
http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=138&t=60977 Månedens akvarie Juli 2013
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Re: Theilling econe skummer?
Hvad med et link?peder skrev:Theilling er jo mest kendt for deres "rollermat" halløj, men kan se at de også laver skummere og returpumper (River) har søgt forgæves på nettet om anmeldelser men helt forgæves.
Har mailet med dem og fået oplyst at de laver deres pumper selv (made in Germany) og at fra 1.7. Kan alle modeller leveres med DC pumper, syntes de ser fornuftige ud og til en fair pris.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 4293 Dianalund
- Saltvand siden?: 2009
http://theilinggmbh.de/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;Carsten skrev:Hvad med et link?peder skrev:Theilling er jo mest kendt for deres "rollermat" halløj, men kan se at de også laver skummere og returpumper (River) har søgt forgæves på nettet om anmeldelser men helt forgæves.
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Synes nu de pumper ser bekendte ud, men det kan selvfølgelig også have sine problemer med at komme op med et nyt design
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 5960 Marstal
- Saltvand siden?: 1990
<Slettet af admin>
Ole, nu må du lige finde kammertonen, det er fint at være uenig, men det skal foregå i en god tone!
Ole, nu må du lige finde kammertonen, det er fint at være uenig, men det skal foregå i en god tone!
-
- Dragefisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 2650 Hvidovre
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Hvidovre
Øhhhhh. Nu er jeg egentlig ikke typen som blander mig (synes jeg selv).
Men går du ikke lige en smule over stregen her Ole? Jeg kender nok ikke Peder ligeså godt som dig, men som aktiv bruger her inde, så går du rimelig langt over min streg også.
Jeg ved ikke om det er internt det i har gang i (det virker ikke sådan), men du må simpelthen tage dig samme. Generalt synes jeg dig opførsels er en skandale, men her går du ALT ALT for langt.
Der må en moderator til her, det er sten sikkert!!
Men går du ikke lige en smule over stregen her Ole? Jeg kender nok ikke Peder ligeså godt som dig, men som aktiv bruger her inde, så går du rimelig langt over min streg også.
Jeg ved ikke om det er internt det i har gang i (det virker ikke sådan), men du må simpelthen tage dig samme. Generalt synes jeg dig opførsels er en skandale, men her går du ALT ALT for langt.
Der må en moderator til her, det er sten sikkert!!