Tunze nano 6025 placering
- gunni
- Foxface
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 4293 dianalund
- Kontakt:
Tunze nano 6025 placering
Hej jeg har brug for at vide hvor langt nede mod bunden jeg kan placere en stream pumpe der yder 2500l/T uden at mit sand vivler op.
Akvariet er ikke sat op enu så det er svært for mig at prøve mig frem. jeg vil gerne have pumpen placeret så langt mod bunden som muligt så den kan hjælpe med at vivle snavs op og give god cirkulation under stenende men ikke vivle rundt på sandet. der kommer noget findt aragonit sand i 0,5 - 1,7 mm.
Er der nogle der kan komme med et godt bud ?
Akvariet er ikke sat op enu så det er svært for mig at prøve mig frem. jeg vil gerne have pumpen placeret så langt mod bunden som muligt så den kan hjælpe med at vivle snavs op og give god cirkulation under stenende men ikke vivle rundt på sandet. der kommer noget findt aragonit sand i 0,5 - 1,7 mm.
Er der nogle der kan komme med et godt bud ?
- gunni
- Foxface
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 4293 dianalund
- Kontakt:
[highlight=red]edit: havde først skrevet noget sludder da jeg læste "Barner's" tekst som om at det ikke VIRKEDE i stedet for ikke vivlede. tak for det barner.[/highlight]Barner skrev:den ene af mine 6025 sider 4-5 cm over mit aragonit sand og "skyder" lidt skrådt opad ud mellem stenene og det vivler ikke!
Hvis jeg nu gerne vil have strålen mere vandret ud i stedet for opad, vil du så komme med et gæt på hvor meget højere jeg skal sætte den ?