Revne i akvarie (sump)
Revne i akvarie (sump)
Jeg satte min sump lidt for hårdt ned på hjørnet som iforvegen var skadet, det resulterede i at der flækkede en smule.
Jeg har smurt silicone på indersiden langs revnen, tror i hvis jeg tager noget plexiglas på ydersiden og giver en ordentlig omgang silicone tror i så det vil holde ? Det er bare en sump så det behøver ikke være noget kunstværk.
Jeg har smurt silicone på indersiden langs revnen, tror i hvis jeg tager noget plexiglas på ydersiden og giver en ordentlig omgang silicone tror i så det vil holde ? Det er bare en sump så det behøver ikke være noget kunstværk.
- Vedhæftede filer
-
- akvarie.jpg (34.89 KiB) Vist 1568 gange
-
- Pudsereje
- Reactions:
- 18
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Amager
Hej
Jeg ville ikke bruge plexiglas.
Jeg ville bruge rigtig glas og så lime det indefre, så trykket fra vandet presser på "lappen".
Men jeg ville skifte hele siden, hvis det kun er den ene side der er gået.
Mit forslag
Jeg ville ikke bruge plexiglas.
Jeg ville bruge rigtig glas og så lime det indefre, så trykket fra vandet presser på "lappen".
Men jeg ville skifte hele siden, hvis det kun er den ene side der er gået.
Mit forslag

Mvh
Casper

160 l panorama + 45 l sump.
Skimmer Beast 400, Returpumpe Aquabee up2000, 2 x Tunze 6025, Silver Sun 250w HQI + 2 x t5 39w blå rør. 20 Kg Ls
Casper

160 l panorama + 45 l sump.
Skimmer Beast 400, Returpumpe Aquabee up2000, 2 x Tunze 6025, Silver Sun 250w HQI + 2 x t5 39w blå rør. 20 Kg Ls
- flemmiov
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7500 Holstebro
- Saltvand siden?: 1999
- Geografisk sted: 7500 Holstebro
mads-fisk skrev:Jeg synes ikke det lyder så vildt, hvis man tænker på at en montering alligevel kræver nogle timers arbejde. Men hvorfor ikke gør det selv? Så vil det være langt billigere.
Nåhh det ved jeg nu ikke, hvis de skal ha 800 kr for et stykke glas på 80x40 cm er det sgu da vildt dyrt !! Husk at de også forlanger betaling for montering og herefter moms oveni !! Det bliver en ommer...
Deltec 576 L.
Hilsen Flemming.
Hilsen Flemming.
- mads-fisk
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 2400 København NV
- Saltvand siden?: 2003
- Geografisk sted: 2400, KBH. NV,
- Kontakt:
Ja ok. Det er jeg enig i! Jeg troede de 800 var inkl. montering.flemmiov skrev:mads-fisk skrev:Jeg synes ikke det lyder så vildt, hvis man tænker på at en montering alligevel kræver nogle timers arbejde. Men hvorfor ikke gør det selv? Så vil det være langt billigere.
Nåhh det ved jeg nu ikke, hvis de skal ha 800 kr for et stykke glas på 80x40 cm er det sgu da vildt dyrt !! Husk at de også forlanger betaling for montering og herefter moms oveni !! Det bliver en ommer...
-Mads
Indehaver af AcroFarm DK
Indehaver af AcroFarm DK
- Hvam
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8541 Skødstrup
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Skødstrup "Uptown"
Jeg vil helt klart sætte det på indersiden, så vandtrykket trykker det sætter mindre krav til limen.
glads kan du få alle steder, find en gammel termorude på genbrugspladsen og skild ad. en glas skære kan fås til en 20er i jem og fix.
kik forbi så er det hurtigt klaret.
glads kan du få alle steder, find en gammel termorude på genbrugspladsen og skild ad. en glas skære kan fås til en 20er i jem og fix.
kik forbi så er det hurtigt klaret.
Når fatter er sur og vranten og gnaven, skal han blot have lidt ekstra kræs i maven!
Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935