VIND ET GAVEKORT TIL 2000 DKR Deltag i konkurrencen HER.
Jason Fox, forårssalg.
- crazy seahorse
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 3660 Stenløse
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Ganløse
Jason Fox, forårssalg.
Jeg har siddet en del af natten og fulgt med i dette salg og ville da lige dele det med jer.
Der er fine, fine sager, med fantastiske farver. Desværre har de fleste "popnavne", hvilket beskriver farvemorphen, men sjældent hvilken koral der er tale om.
Men sådan gør de jo derovre.
Jeg håber at I kan se linket uden at oprette en profil. Ellers er det et glimrende forum, på godt og ondt.
http://www.reef2reef.com/threads/jf-spr ... 16.245924/" onclick="window.open(this.href);return false;
Prøv at kigge, der er i hvert fald noget for øjnene.
Erik
Der er fine, fine sager, med fantastiske farver. Desværre har de fleste "popnavne", hvilket beskriver farvemorphen, men sjældent hvilken koral der er tale om.
Men sådan gør de jo derovre.
Jeg håber at I kan se linket uden at oprette en profil. Ellers er det et glimrende forum, på godt og ondt.
http://www.reef2reef.com/threads/jf-spr ... 16.245924/" onclick="window.open(this.href);return false;
Prøv at kigge, der er i hvert fald noget for øjnene.
Erik
"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.
Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Re: Jason Fox, forårssalg.
Hvor mange har du så bestilt??
Og hvad med Jesper Ø??
Og hvad med Jesper Ø??
-
- Rev haj
- Reactions:
- 10
- Postnummer: 4330 Hvalsø
- Saltvand siden?: 2010
- Geografisk sted: 4330 hvalsø pileager
De koraller skal jo lige over Norge hvis vi skal bestille fra USA ellers bliver det enten for dyrt eller for ulovligt.
- crazy seahorse
- Rev haj
- Reactions:
- 13
Ingen, de skriver at de kun sælger i US.Carsten skrev:Hvor mange har du så bestilt??
Og hvad med Jesper Ø??
Salget er slut. De kørte til omkring kl 02.30 deres tid.
Et billede af den dyreste, så vidt jeg kunne se.
JF Homewrecker Pris 999,00 dollar - og det er for frag´en
Sorry, kunne ikke vise billederne, da de blev afvist af dørmanden. Muligt angrebsforsøg siges der.
Den er på side 31, for dem der gerne vil se den. Den er flot, meget flot - men også urimeligt dyr.
Erik
"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Asterix sagde de skøre de romere. Vi kan omskrive det og sige de er skøre de amerikanere, hvad man så end mere om dem, at give 6500 kroer for et stykke koral mindre end en tommelfinger
- crazy seahorse
- Rev haj
- Reactions:
- 13
I mine øjne er det sådan, at så længe der er nogen der vil købe, så er prisen rigtig - og jeg tror stort set at der blev udsolgt, uden at jeg dog ved det.
De taler om, at der er en prisnedsættelse på nogle af frags´ne - de har så været, enten for dyre, eller ikke interessante nok.
I alle hobbyer er der entusiaster der gerne betaler mange penge for at få noget unikt. Det gælder alt, frimærker, malerier, porcelænsdukker, mors dags platter, you name it.
Jeg så i God morgen Danmark, at der var en Lamborghini til over 5 mill. Det synes jeg jo er ude i hampen, men jeg er heller ikke bil-entusiast.
Kan de sælge den, er den vel det værd for ham der køber den - og så kan vi andre vel være ligeglade, jeg er i hvert fald.
For mig gælder det også for koraller. Vil nogen betale 6.500,00 for et frag på størrelse med en knækket tændstik, så er det fint med mig.
Erik
De taler om, at der er en prisnedsættelse på nogle af frags´ne - de har så været, enten for dyre, eller ikke interessante nok.
I alle hobbyer er der entusiaster der gerne betaler mange penge for at få noget unikt. Det gælder alt, frimærker, malerier, porcelænsdukker, mors dags platter, you name it.
Jeg så i God morgen Danmark, at der var en Lamborghini til over 5 mill. Det synes jeg jo er ude i hampen, men jeg er heller ikke bil-entusiast.
Kan de sælge den, er den vel det værd for ham der køber den - og så kan vi andre vel være ligeglade, jeg er i hvert fald.
For mig gælder det også for koraller. Vil nogen betale 6.500,00 for et frag på størrelse med en knækket tændstik, så er det fint med mig.
Erik
-
- Foxface
- Reactions:
- 9
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Saltvand siden?: 2013
- Geografisk sted: Vestsjælland
Ja jeg syntes Os det helt ok.
Det da os fedt at have noget andre ikke har og at det så koster meget dyrt er da kun et plus, ellers havde alle de andre det jo os
Du får jo heller ikke Mona Lisa til 5000kr men en kopi på tryk kan du godt få
Det da os fedt at have noget andre ikke har og at det så koster meget dyrt er da kun et plus, ellers havde alle de andre det jo os

Du får jo heller ikke Mona Lisa til 5000kr men en kopi på tryk kan du godt få

Michael Priis Ludvigsen