Som jeg skriver så har jeg investeret i en Yellow boxfish.
Nu har jeg da vist fundet ud af at den kan være lidt besværlig, er den det?
Jeg kan ikke rigtig blive klog på hvad den ynder at spise, så input er meget velkomne

Mvh
Martin
PoulD skrev:Jeg har lidt samme problem, Martin. Jeg var et smut i Sverige i går og så kom jeg til at købe en lille los. Den så rigtig cute ud, men vi har lige været en tur i byen og da vi kom hjem havde kræet f..... revet en sprit ny og meget kostbar sofa i stykker så nu jeg er kommet i tvivl om den egentlig er velegnet som kæledyr? Konen siger den ryger ud, hvis den ødelægger mere, så jeg tænker om jeg kan lukke den inde i datterens gamle kaninbur medens vi er på arbejde? Den har fået resterne af vores grønlangkål og 2 halve med leverpostej men den gider ikke så meget som kigge på det. Hvad pokker spiser sådan en egentlig?
I caribien, Rødehavet og Thailand har jeg set kuffertfisk på forskellige rev, så den påstand passer bare ikke. Jeg har kun set fisk på 10-15 cm + derude. Mindre fisk har jeg set i laguner og ved plantevækst, i næsten stillestående vand. Dette er MINE observationer i naturen, så jeg kan ikke sige om det gælder alle arter. Men kuffertfisk er på revene.StarF skrev:Lige som søheste så passer disse fisk ikke i koral rav, da de ikke er skabt til at gå i så stærk strøm...
ja, men ikke som små... ret mig endelig hvis jeg tager fejl?Jones skrev:I caribien, Rødehavet og Thailand har jeg set kuffertfisk på forskellige rev, så den påstand passer bare ikke. Jeg har kun set fisk på 10-15 cm + derude. Mindre fisk har jeg set i laguner og ved plantevækst, i næsten stillestående vand. Dette er MINE observationer i naturen, så jeg kan ikke sige om det gælder alle arter. Men kuffertfisk er på revene.StarF skrev:Lige som søheste så passer disse fisk ikke i koral rav, da de ikke er skabt til at gå i så stærk strøm...