Så skete der lidt mere i baljen der kom cuc i. Lidt svært tage billeder af pga alger på glasset, men har en idé om hvis man lader algerne på glasset sidde går opstarten hurtigere da nærringen hurtigere forsvinder (ret mig hvis jeg tager fejl).
Hva siger i til det? Jeg opretter en tråd så i kan følge udviklingen.
Mvh. Michael.
Og min dejlige Salarias Faciatus han gemmer sig bare lidt men kommer nok mere frem med tiden, alle er nye beboere og kommet i for 1 time siden. VIND ET GAVEKORT TIL 2000 DKR Deltag i konkurrencen HER.
Så kom der cuc i Juhu.
-
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2012
Så kom der cuc i Juhu.
- Vedhæftede filer
Senest rettet af Michael87dk søn 3. jan 2016 15:22, rettet i alt 1 gang.
Har haft ferskvand SÅ LAD DA VÆR. Er gået tilbage til saltvand det er jo stærkt vanedannende og smukt.
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 10
- Postnummer: 6400 Sønderborg
- Saltvand siden?: 2014
- Kontakt:
Re: Hvornår er det jeg kan smide cuc i?
hej
altså jeg har startet op for 20 dage siden og gjort dette med red sea mature pro kit.
ifølge dem, kan man komme cuc i efter ti dage( med mindre værdierne er helt forkert) dette har jeg gjort og det går fint med sneglene
altså jeg har startet op for 20 dage siden og gjort dette med red sea mature pro kit.
ifølge dem, kan man komme cuc i efter ti dage( med mindre værdierne er helt forkert) dette har jeg gjort og det går fint med sneglene

Innovative Marine 20 fusion
http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=91&t=85817" onclick="window.open(this.href);return false;
http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=91&t=85817" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2012
Re: Hvornår er det jeg kan smide cuc i?
Ok super. Ville bare vide. Det er rigtig lang tid siden jeg har startet et saltvand op. Mit har stået i snart halvanden måned.
Så jeg kører til Horsens i morgen hvis de har hvad jeg skal bruge.
Så jeg kører til Horsens i morgen hvis de har hvad jeg skal bruge.
Har haft ferskvand SÅ LAD DA VÆR. Er gået tilbage til saltvand det er jo stærkt vanedannende og smukt.