"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

japanese dragon eel

Forum for snak om fisk, bløddyr og lignende.
Besvar
Tarding
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
Indlæg: 196
Tilmeldt: lør 6. feb 2010 21:18
14
Postnummer: 2860 Søborg
Saltvand siden?: 2010

japanese dragon eel

Indlæg af Tarding »

Jeg vil have sådan en.

Hvem kan skaffe den?
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
20
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: japanese dragon eel

Indlæg af Carsten »

Ring til en af butikkerne. Det er nok de eneste der har muligheden
Anden
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2485
Tilmeldt: lør 23. aug 2014 07:04
9
Postnummer: 4330 Hvalsø
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: 4330 hvalsø pileager

Re: japanese dragon eel

Indlæg af Anden »

Den sidste jeg har set i handel stod til 6370kr og jeg tror da godt han kan skaffe igen men der er jo nok lidt vente tid på dem.
Billede
Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4000
Tilmeldt: søn 15. jan 2012 12:22
12
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Re: japanese dragon eel

Indlæg af PoulD »

De fleste forhandlere på Sjælland køber sikkert gerne en hjem til dig fra DeJong eller en anden grossist. Den er dog ikke billig, kan se Moby f.eks. tager ca. 10K for sådan en fætter.
Men vil have en muræne i den prisklasse kører man vel også gerne nogle kilometer efter den. Den kan fås i flere butikker syd for grænsen. I Tyskland ligger de dog på 14-15K. I Holland kan den fås til ca. 7,5k http://www.aquariaveldhuis.nl/index.php?productID=14495" onclick="window.open(this.href);return false;
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Tarding
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
Indlæg: 196
Tilmeldt: lør 6. feb 2010 21:18
14
Postnummer: 2860 Søborg
Saltvand siden?: 2010

Re: japanese dragon eel

Indlæg af Tarding »

Åh hvor fedt!! Tusind tak ;)
Tarding
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
Indlæg: 196
Tilmeldt: lør 6. feb 2010 21:18
14
Postnummer: 2860 Søborg
Saltvand siden?: 2010

Re: japanese dragon eel

Indlæg af Tarding »

Anden skrev:Den sidste jeg har set i handel stod til 6370kr og jeg tror da godt han kan skaffe igen men der er jo nok lidt vente tid på dem.
hvor var det? :)
Brugeravatar
Deep Ocean
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
Indlæg: 124
Tilmeldt: tirs 28. apr 2009 16:50
15
Postnummer: 2625 Vallensbæk
Saltvand siden?: 1995
Geografisk sted: Vallensbæk
Kontakt:

Re: japanese dragon eel

Indlæg af Deep Ocean »

PoulD skrev:De fleste forhandlere på Sjælland køber sikkert gerne en hjem til dig fra DeJong eller en anden grossist. Den er dog ikke billig, kan se Moby f.eks. tager ca. 10K for sådan en fætter.
Men vil have en muræne i den prisklasse kører man vel også gerne nogle kilometer efter den. Den kan fås i flere butikker syd for grænsen. I Tyskland ligger de dog på 14-15K. I Holland kan den fås til ca. 7,5k http://www.aquariaveldhuis.nl/index.php?productID=14495" onclick="window.open(this.href);return false;


Nu ved jeg ikke lige hvor du ser at den koster 10K, da jeg har den til 8549 kr http://www.deepoceanshop.dk/dejong/fisk ... japan.html :wink:
Medmindre han skal have den fra Hawaii så ligger den på ca 9200 kr.
I øvrigt vanvittigt smuk muræne. Har kun solgt 1 stk til en fra Sverige i al den tid jeg har handlet varer fra De Jong. Den gang lå i de i ca 6000 kr prisklassen men priserne på en del af fiskene er steget fra De Jong med tiden. Lige Pt Har De Jong 1 stk på lager af disse så den kan skaffes i den kommende uge hvis der er interesse.
Kan du skaffe den på anden vis vil jeg ønske dig god vind. Det er absolut en af mine favorit muræner i en klasse for sig selv.

mvh Moby
http://www.deepoceanshop.dk

Så er du ikke på Bar bund. Kom med på bølgen hos Deep Ocean
Tarding
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
Indlæg: 196
Tilmeldt: lør 6. feb 2010 21:18
14
Postnummer: 2860 Søborg
Saltvand siden?: 2010

Re: japanese dragon eel

Indlæg af Tarding »

Hej Moby.

Jeg er ved at skulle bestille mit akvarie hos jer ( carsten ) så når du er klar skal jeg have den!! Absolut mit favorit kræ til saltvand :-)

Hvad kan den gå sammen med tror du? Puffer? Kirurg?
Tarding
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
Indlæg: 196
Tilmeldt: lør 6. feb 2010 21:18
14
Postnummer: 2860 Søborg
Saltvand siden?: 2010

Re: japanese dragon eel

Indlæg af Tarding »

Hvad er forskellen på den fra Japan og den fra hawaii?
Tarding
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
Indlæg: 196
Tilmeldt: lør 6. feb 2010 21:18
14
Postnummer: 2860 Søborg
Saltvand siden?: 2010

Re: japanese dragon eel

Indlæg af Tarding »

Sorry akvariet er fra decocean :-D

men murænen skal jeg have hos dig
Brugeravatar
Deep Ocean
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
Indlæg: 124
Tilmeldt: tirs 28. apr 2009 16:50
15
Postnummer: 2625 Vallensbæk
Saltvand siden?: 1995
Geografisk sted: Vallensbæk
Kontakt:

Re: japanese dragon eel

Indlæg af Deep Ocean »

Tarding skrev:Hvad er forskellen på den fra Japan og den fra hawaii?
De ser fuldstændig ens ud, bortset den fra Hawaii er mere orange på undersiden.
Skal du have fisk med den så vælg noget der er stort som den ikke kan gabe over. og ikke sky fisk. Bedst i mine øjne er tage aggresive eller rovfisk som puffer, eller aftrækkere f.eks.
Send mig en mail så skaffer vi en hjem til dig på på torsdag.

mvh Moby
http://www.deepoceanshop.dk

Så er du ikke på Bar bund. Kom med på bølgen hos Deep Ocean
Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4000
Tilmeldt: søn 15. jan 2012 12:22
12
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Re: japanese dragon eel

Indlæg af PoulD »

Deep Ocean skrev:
PoulD skrev:De fleste forhandlere på Sjælland køber sikkert gerne en hjem til dig fra DeJong eller en anden grossist. Den er dog ikke billig, kan se Moby f.eks. tager ca. 10K for sådan en fætter.
Men vil have en muræne i den prisklasse kører man vel også gerne nogle kilometer efter den. Den kan fås i flere butikker syd for grænsen. I Tyskland ligger de dog på 14-15K. I Holland kan den fås til ca. 7,5k http://www.aquariaveldhuis.nl/index.php?productID=14495" onclick="window.open(this.href);return false;


Nu ved jeg ikke lige hvor du ser at den koster 10K, da jeg har den til 8549 kr http://www.deepoceanshop.dk/dejong/fisk ... japan.html :wink: I øvrigt vanvittigt smuk muræne. Har kun solgt 1 stk til en fra Sverige i al den tid jeg har handlet varer fra De Jong. Den gang lå i de i ca 6000 kr prisklassen
Medmindre han skal have den fra Hawaii så ligger den på ca 9200 kr.
men priserne på en del af fiskene er steget fra De Jong med tiden. Lige Pt Har De Jong 1 stk på lager af disse så den kan skaffes i den kommende uge hvis der er interesse.
Kan du skaffe den på anden vis vil jeg ønske dig god vind. Det er absolut en af mine favorit muræner i en klasse for sig selv.

mvh Moby
Sorry, havde kun set den fra Hawaii. Burde nok også have skrevet ca. 9k.
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
joekill
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1165
Tilmeldt: fre 10. mar 2006 12:52
18
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1994
Geografisk sted: 4600

Re: japanese dragon eel

Indlæg af joekill »

Tarding skrev:Hej Moby.

Jeg er ved at skulle bestille mit akvarie hos jer ( carsten ) så når du er klar skal jeg have den!! Absolut mit favorit kræ til saltvand :-)

Hvad kan den gå sammen med tror du? Puffer? Kirurg?

Det er altid sjovt at købe spændende fisk, men du bør nok lige google lidt mere, inden du kaster dig ud i en muræne.
Både for din og fisken skyld :)
:whistle: 200x60x60 = 720L
Tarding
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
Indlæg: 196
Tilmeldt: lør 6. feb 2010 21:18
14
Postnummer: 2860 Søborg
Saltvand siden?: 2010

Re: japanese dragon eel

Indlæg af Tarding »

Jeg har haft muræner før :)
Tarding
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
Indlæg: 196
Tilmeldt: lør 6. feb 2010 21:18
14
Postnummer: 2860 Søborg
Saltvand siden?: 2010

Re: japanese dragon eel

Indlæg af Tarding »

Deep Ocean skrev:
PoulD skrev:De fleste forhandlere på Sjælland køber sikkert gerne en hjem til dig fra DeJong eller en anden grossist. Den er dog ikke billig, kan se Moby f.eks. tager ca. 10K for sådan en fætter.
Men vil have en muræne i den prisklasse kører man vel også gerne nogle kilometer efter den. Den kan fås i flere butikker syd for grænsen. I Tyskland ligger de dog på 14-15K. I Holland kan den fås til ca. 7,5k http://www.aquariaveldhuis.nl/index.php?productID=14495" onclick="window.open(this.href);return false;


Nu ved jeg ikke lige hvor du ser at den koster 10K, da jeg har den til 8549 kr http://www.deepoceanshop.dk/dejong/fisk ... japan.html :wink:
Medmindre han skal have den fra Hawaii så ligger den på ca 9200 kr.
I øvrigt vanvittigt smuk muræne. Har kun solgt 1 stk til en fra Sverige i al den tid jeg har handlet varer fra De Jong. Den gang lå i de i ca 6000 kr prisklassen men priserne på en del af fiskene er steget fra De Jong med tiden. Lige Pt Har De Jong 1 stk på lager af disse så den kan skaffes i den kommende uge hvis der er interesse.
Kan du skaffe den på anden vis vil jeg ønske dig god vind. Det er absolut en af mine favorit muræner i en klasse for

mvh Moby
Hej igen :)

Så bliver jeg jo nysgerrig... hvad koster en blæksprutte?
Anden
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2485
Tilmeldt: lør 23. aug 2014 07:04
9
Postnummer: 4330 Hvalsø
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: 4330 hvalsø pileager

Re: japanese dragon eel

Indlæg af Anden »

Tarding skrev:
Anden skrev:Den sidste jeg har set i handel stod til 6370kr og jeg tror da godt han kan skaffe igen men der er jo nok lidt vente tid på dem.
hvor var det? :)
Det var hos dejong men jeg kan godt se de ik er blivet billigere.
Billede
Besvar

Tilbage til "Fisk og bløddyr"