Hane
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Hane
Jeg er godt og grundtigt træt af den Gardena hane som sidder på min kalkreaktor. Den stopper hele tiden.
Nogen der har fundet andre mere stabile haner på markedet???
- j.SEVERIN
- Palet kirurg
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Humlebæk
Re: Hane
Helt enig der er noget skrammel.Carsten skrev:Jeg er godt og grundtigt træt af den Gardena hane som sidder på min kalkreaktor. Den stopper hele tiden.
Uanset hvad man bruger hanerne til bliver de enten utætte eller så stopper de til. Har prøvet nogle andre små haner inde fra Klovnfisken men de blev så stramme at de næsten var ubrugelige.
Hvem kender nogen der dur også om et halvt år??
Mvh. Severin
750L,45L refugium,2x250W HQI, 1X45W Diazoblue,Modf.Aquamedic skimmer,Osmoseanlæg,Kunstharpixfilter,Red Dragon 12500L,PLC styring af vandskifte Balling Sporstoffer Ozon og ventilation.
750L,45L refugium,2x250W HQI, 1X45W Diazoblue,Modf.Aquamedic skimmer,Osmoseanlæg,Kunstharpixfilter,Red Dragon 12500L,PLC styring af vandskifte Balling Sporstoffer Ozon og ventilation.
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Vancouver, Canada
- Kontakt:
jeg har faktisk ikke problemer med gardena hanerne her hos mig.. Jeg har gjort følgende på min kalkreaktor:
1. Monteret en "klemme" på indgangsslangen så hovedparten af trykket er væk...
2. Vendt Gardena hanen "forkert" (den er jo kun tæt den ene vej igennem) - så er den simpelthen utæt og drypper.
Så kommer der altid noget igennem hanen .. Det har kørt uberørt i flere måneder nu uden problemer..
/Erik
1. Monteret en "klemme" på indgangsslangen så hovedparten af trykket er væk...
2. Vendt Gardena hanen "forkert" (den er jo kun tæt den ene vej igennem) - så er den simpelthen utæt og drypper.
Så kommer der altid noget igennem hanen .. Det har kørt uberørt i flere måneder nu uden problemer..
/Erik
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 7171 Uldum
- Saltvand siden?: 2001
- Kontakt:
Da jeg brugte selv samme haner blev de altid utætte !
Jeg endte op med en god gammeldags slange klemmer og et knæk på slange med en strips. Svært justerbart men det fungerede derefter i laaaaang tid !
Jeg endte op med en god gammeldags slange klemmer og et knæk på slange med en strips. Svært justerbart men det fungerede derefter i laaaaang tid !
Mvh
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen
[/center]
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen