Så i sidste uge en rød anemone på 28 meters dybde i Tiran strædet. Der er nada rødt lys på den dybde så helt utroligt den alligevel kan fremstå rød. Man fatter det ikke. Den må vel indeholde store mængder fluorescerende stof. Ikke et sted jeg ville være vildt begejstret for at dykke uden lys om natten, men ellers kunne jeg da godt tænke mig at se om den mon også er rød om natten?
Blev så fascineret, at jeg simpelthen måtte en tur forbi Carsten og købe denne her:
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Og den er ret taknemmelig at have med at gøre, da den ikke vandrer.
Mine 2 sidder 20 cm under vandspejlet og er skrig pink og med fine bobler.
Tillykke med den
Det er super fede. Havde sagt til mig selv det var slut med anemoner.
Men fandt netop os en af disse og den er slet ikke som de anemoner jeg kender. Den kan stoles på
Havde først 1 og side. Har den delt sig 4 gange
Vedhæftede filer
Livet er som et saltakvarie. Det gælder om at ramme de rigtige værdier
At den ikke vandrer, kan jeg bestemt ikke nikke genkendende til. Den vandrer, indtil den har fundet en plads den gider beholde, og derefter har min ikke vandret. Men der hvor den sidder, er der også en halvstor pavona koloni, så den er blevet brændt lidt
Nicklossi skrev:At den ikke vandrer, kan jeg bestemt ikke nikke genkendende til. Den vandrer, indtil den har fundet en plads den gider beholde, og derefter har min ikke vandret. Men der hvor den sidder, er der også en halvstor pavona koloni, så den er blevet brændt lidt
Tykki skrev:Du søde Poul, er du ikke en snut at knipse lidt flere pics af kræet? Den er vold fed og jeg må eje en.den ville stå fedt ved de grønne jeg har. Dan
Haha. jamen den sidder et rigtig skidt sted til billeder. Har prøvet at flytte den grønne goni men alligevel er jeg nødt til at tage billedet 45 grader igennem ruden
Så måske skulle du heller bede Kenneth om at kaste et par billeder mere, der er langt mere farve på hans
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Fedt de ik kravler rundt men "kun" deler sig lol. Det kan vel også koste lidt koraller pludselig at have to anemoner eller hvordan er det når de rør de andre koraller? Skal de stå længe op af før der kommer skader eller hvordan?