HQI i lyskasse
HQI i lyskasse
Hejsa
Jeg ville gerne lave en lyskasse til min HQI lampe, men problemet er, at jeg så ikke ved hvad lampen skal hænge i. Lige nu hænger den i et par hyldeknægte på væggen, men det er vel ikke muligt at den hænger i lyskassens loft? Det er jo alligevel en 5 kilos sag, så hvor skal den sættes fast og hvordan?
Jeg ville gerne lave en lyskasse til min HQI lampe, men problemet er, at jeg så ikke ved hvad lampen skal hænge i. Lige nu hænger den i et par hyldeknægte på væggen, men det er vel ikke muligt at den hænger i lyskassens loft? Det er jo alligevel en 5 kilos sag, så hvor skal den sættes fast og hvordan?
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 7870 Roslev
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Skive
- Kontakt:
jeg står med samme problem som sniffer.
Er der ikke mulgihed for at lægge dem på lyskassen, hvis man sætter nogle tværstykker på som ender af lamperne kan lægge på? eller vil det blive for tungt og ustabilt...skal siges at jeg har en akvastabil akvarie med alu ramme, så det skulle godtk unne bære en del
Er der ikke mulgihed for at lægge dem på lyskassen, hvis man sætter nogle tværstykker på som ender af lamperne kan lægge på? eller vil det blive for tungt og ustabilt...skal siges at jeg har en akvastabil akvarie med alu ramme, så det skulle godtk unne bære en del
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Det kan du vel nok, men er det ikke noget L... aligevel??
Hvad hvis du skal rode i akvariet?? så skal lyskassen væk, og så er lyset samtidgit væk.
Jeg ville også være betænkelig ved at lægge en HQI lampe, der er MEGET varm ned på gulvet.
Har du iøvrigt tænkt på hvad sådan en lyskasse kommer til at veje??
Hvad hvis du skal rode i akvariet?? så skal lyskassen væk, og så er lyset samtidgit væk.
Jeg ville også være betænkelig ved at lægge en HQI lampe, der er MEGET varm ned på gulvet.
Har du iøvrigt tænkt på hvad sådan en lyskasse kommer til at veje??
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 7870 Roslev
- Geografisk sted: Skive
- Kontakt:
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8200 Århus N
- Geografisk sted: Århus
Hva' med at skære bagsiden af lyskassen af, og så bare lade dem hænge på væggen? - bare en ide....
For akvarie setup - se min profil...
Venlig Hilsen
Frederik