http://reefbuilders.com/2015/07/14/ston ... fic-names/" onclick="window.open(this.href);return false;
God læsning
mvh
Peder
Helt enigole kekkonen skrev:tak peder,må indrømme jeg bare skimmet den hurtig igennem,det nok for mig hvis jeg bare kan id koraller på familie nivå.
Angående livets træ som nævnt i artikkelen,så syntes jeg det intressante netop er at en lykkedes koral kultur mer eller mindre er taksonomisk defineret.........................teoretisk
thni skrev:Super læsning
Vil godt eje sådan en master scolie, men den bedre halvdel syntes nok ikke det er en god invistering
Den fra Istedgade ?hellfish skrev:thni skrev:Super læsning
Vil godt eje sådan en master scolie, men den bedre halvdel syntes nok ikke det er en god invistering
Mener du en Master Homo?
pederrevnørd skrev:Den fra Istedgade ?hellfish skrev:thni skrev:Super læsning
Mener du en Master Homo?
Hvorfor ved man bare at PoulD blander sig om snarthellfish skrev:pederrevnørd skrev:Den fra Istedgade ?hellfish skrev:thni skrev:Super læsning
Mener du en Master Homo?
![]()
Det behøves du heller ikke at være. Vi har heldigvis lokale ID eksperter på forummet såsom Ole og Silas(Hellfish)Tutter skrev:God artikel og noget at savle over men det latinske, den er jeg sgu ikke så stiv i.
Skøntpederrevnørd skrev:Det behøves du heller ikke at være. Vi har heldigvis lokale ID eksperter på forummet såsom Ole og Silas(Hellfish)Tutter skrev:God artikel og noget at savle over men det latinske, den er jeg sgu ikke så stiv i.
Nix! Jeg vil da ikke risikere at Jesper ØH får blå tåneglepederrevnørd skrev:Hvorfor ved man bare at PoulD blander sig om snarthellfish skrev:pederrevnørd skrev:Den fra Istedgade ?hellfish skrev:thni skrev:Super læsning
Mener du en Master Homo?
![]()
PoulD skrev:Nix! Jeg vil da ikke risikere at Jesper ØH får blå tåneglepederrevnørd skrev:Hvorfor ved man bare at PoulD blander sig om snarthellfish skrev:pederrevnørd skrev:Den fra Istedgade ?hellfish skrev:thni skrev:Super læsning
Mener du en Master Homo?
![]()
Men seriøst: Der er godt nok mange koralnavne som for udenforstående sagtens kunne lyde som sygdom man kunne få med hjem fra Linda i Roskilde.
Apropos sådanne koralnavne. En af mine Goniopora står super flot for tiden. I eftermiddags pegede jeg så på den og sagde til konen: "Den er godt nok flot den der Rhododendron". Aner ikke hvor f.... den kom fra, men selv om konen ikke ved en døjt om koralnavne er hun ikke stoppet med at grine endnu.
Jesper ØH skrev:Forstår ikke lige hvorfor jeg skal nævnes i denne tråd ? Men igen bliver det til en pjat tråd. Syntes da man skal skrive en PB til mig hvis man har nogen problemer ? Hvis man er mand nok til det ? Eller er det kun bag folks ryg der kan snakkes GG