farvet noritang
- Celia
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 4000 Roskilde
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 4000 Roskilde
farvet noritang
I min søgning på en klemme til tang i akvariet faldt jeg over rød og lilla nuritang.
Er det et smart reklame trick eller er der nogle andre næringsstoffer i det røde og lilla tang ?
Jeg sytnes ikke rigtigt jeg kan se noget ud fra siden.
http://www.atlantisonline.net/Saltvand/ ... itang.html
Er det et smart reklame trick eller er der nogle andre næringsstoffer i det røde og lilla tang ?
Jeg sytnes ikke rigtigt jeg kan se noget ud fra siden.
http://www.atlantisonline.net/Saltvand/ ... itang.html
Venlig hilsen
Cecillia
Der var engang et saltvandseventyr, nu er jeg bare rusten
Cecillia
Der var engang et saltvandseventyr, nu er jeg bare rusten
- Robcus
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2300 København S
- Geografisk sted: Maltagade 5, st. 2300 København S
Jeg bruger selv bare sushitang fra føtex, det virker upåklageligt, mine fisk er helt vilde med det, de spiser det allesammen.
Klovnene tager det, paletten tager det, den gule kirurg tager det, selv hugo går i det.
Så det kan kun anbefales at anskaffe sig, og så koster det ikke en bondegård.
Klovnene tager det, paletten tager det, den gule kirurg tager det, selv hugo går i det.
Så det kan kun anbefales at anskaffe sig, og så koster det ikke en bondegård.
Niels C. Christensen
330 L + 76 L sump/refugium, skimmerbeast 1200P, 2 x Tunze nano, 250 W Ufo Classic HQI

330 L + 76 L sump/refugium, skimmerbeast 1200P, 2 x Tunze nano, 250 W Ufo Classic HQI

- thomas_w
- Dværg kejser
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Geografisk sted: Frederiksberg C
Jeg har købt det ved et uheld, da jeg bestilte varer en sen aften. Mine motoriske evner rakte åbenbart ikke til, at ramme det rigtige produkt, og jeg opdagede ikke fejlen. (så er jeg ikke nørd - vel CarstenCarsten skrev:... men man skal nok være meget nørd for at insistere på at bruge det.

Så vidt jeg kan se er der tale om en anden slags tang (rød kontra grøn). Ud over det, er den eneste forskel, at firmaet har betalt for en større analyse af tanget, så kunderne bliver informeret om, at produktet er rig på B6 og B12 vitaminer. Ifølge netdoktor er B12-vitamin nødvendigt for at danne nye røde blodlegemer, at nervesystemet fungerer optimalt, og at undgå demens. Nu er fisk imidlertid så dumme, at man nok ikke ville opdage hvis en enkel eller to blev demente, så køb du bare almindelig noritang

Med venlig hilsen
Thomas
Thomas
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 7600 Struer
- Geografisk sted: 7600 Struer
Jeg har købt sådan noget ristet nori tang, og mine fisk er helt vilde med det
900 L viewtopic.php?t=10798
- Robcus
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2300 København S
- Geografisk sted: Maltagade 5, st. 2300 København S
Det er nemlig også det jeg har, de er fuldstændig tosset med det.
Min palet er faktisk så tosset med det, at den bliver sur når de andre fisk vil til, og den er trods alt halv størrelse af de andre, men den får ligesom en hjerneblødning når der kommer tang på bordet.
Min palet er faktisk så tosset med det, at den bliver sur når de andre fisk vil til, og den er trods alt halv størrelse af de andre, men den får ligesom en hjerneblødning når der kommer tang på bordet.
Niels C. Christensen