Specialbygget akvarium på Fyn

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Brugeravatar
Sarah R
Foxface
Foxface
Reactions:
18
Postnummer: 5700 Svendborg
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Tåsinge

Specialbygget akvarium på Fyn

Indlæg af Sarah R »

Hej
Jeg står i den situation at mit gamle akvarium skal nedlægges, da mine forældre flytter til Fyn ( akvariet står hos dem).
De kan heldivis ikke undvære et saltvandsakvarium, og vil derfor sætte et nyt op :y
Her kommer så spørgsmålet; nogen der ved om der er forhandlere på Fyn der kan lave et akvarium på specialmål med overløb og det hele?
Ellers var alternativet at finde nogen i Jylland eller på Sjælland der kan lave det, men har på fornemmelsen at det er dyrt at få en fragtmand til at køre over med det.
MvH
Sarah R
588 liters balje med 410 liters sump
Brugeravatar
hellfish
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 5000 Odense C
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Odense c

Re: Specialbygget akvarium på Fyn

Indlæg af hellfish »

Det kan sgutte betale sig at få lavet af Ib i Fyens Akvarie centrum .. Så hellere levering!
Brugeravatar
MortenL
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
11
Postnummer: 8270 Højbjerg
Saltvand siden?: 2014

Indlæg af MortenL »

Jeg fik fragtet et 530 liters med bord fra Hjørring til Århus for 750kr.

Uden at vide hvad et special lavet akvarie i den størrelse I påtænker, så tror jeg det bedst kan betale sig at få akvariet lavet, hos den man tror lavet det bedste akvarium, også tage transporten bagefter.
Morten L

720 liter og 150 liters sump, Philips CoralCare gen 1 lamper, Nyos Quantum 220 skummer, MP40QD mobius og Jebao DCP10000 retur. Samt GHL profilux.
Nicklossi
Rev haj
Rev haj
Reactions:
11
Postnummer: 5900 Rudkøbing

Indlæg af Nicklossi »

Jeg ved Bima her inde fra laver dem, han kommer fra Nordjylland. Der er en del herinde, som har fået lavet fra ham, og generelt tror jeg folk er ovenud tilfredse med det han laver :-)
Ellers er der flere forhandlere i jylland der laver dem.
Brugeravatar
Sarah R
Foxface
Foxface
Reactions:
18
Postnummer: 5700 Svendborg
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Tåsinge

Indlæg af Sarah R »

MortenL skrev:Jeg fik fragtet et 530 liters med bord fra Hjørring til Århus for 750kr.

Uden at vide hvad et special lavet akvarie i den størrelse I påtænker, så tror jeg det bedst kan betale sig at få akvariet lavet, hos den man tror lavet det bedste akvarium, også tage transporten bagefter.
Det bliver mellem 400-600 liter. Jeg havde også fra starten af tænkt at få det lavet hos Carsten fra Decocean, men det ville selvfølgelig have været lettest at finde en på Fyn.
MvH
Sarah R
588 liters balje med 410 liters sump
Brugeravatar
Jones
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 7080 Børkop
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Jones »

Der er, mig bekendt, ingen på fyn, som laver akvarier. MEN... Bimas skulle være så gode og til en så god pris, at folk fra Odense har bestilt hos ham og kørt derop og hentet dem. Jeg har set et af de akvarier han har lavet. Det er virkelig fint arbejde. Jeg ved i hvertfald godt hvor jeg bestiller akvarie næste gang. Også selvom der er et stykke fre Odense til det nordjydske.
o_O
Brugeravatar
Wiinberg
Rev haj
Rev haj
Reactions:
11
Postnummer: Ikke angivet
Geografisk sted: Odense

Indlæg af Wiinberg »

Helt enig. Jeg har selv taget turen til Hjørring for at hente akvarie hos bima, 2 gange endda. Og så dyrt er det heller ikke at køre en tur derop. I hvertfald halv pris af hvad Danske Fragtmænd tager for en palle til fyn.
Brugeravatar
Lennart
Rev Rokke
Rev Rokke
Reactions:
12
Postnummer: 6200 Aabenraa
Saltvand siden?: 2013

Indlæg af Lennart »

Kan kun sige det samme, hans arbejde er en fornøjelse, den bedste anbefaling herfra ihvertfald ( har fået lavet 3 akvarier hos BIMA)
Never say oops, allways say ahhh interesting
charlie saltvand
Rev haj
Rev haj
Reactions:
12
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Indlæg af charlie saltvand »

BIMA!
Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"