Idag har vi jo bla Sangokai, Phytoplankton mm - kunne være interessant at prøve dem....
Tusind tak kære Oleole kekkonen skrev:ta et kig her kœre peder http://link.springer.com/article/10.1007/BF00355592" onclick="window.open(this.href);return false;
Klart klart - den er væk, hvad havde du regnet med ?PoulD skrev:Håber ikke det er min du har kig på (jeg har bestil sådan en for en uge siden - til afhentning i morgen).
Tro det om du vil, da jeg kom ned til DecOcean her sidst på eftermiddagen var der en anden kunde (farveblind kunde, fomoder jeg) som havde købt den grå-sortepederrevnørd skrev:Klart klart - den er væk, hvad havde du regnet med ?PoulD skrev:Håber ikke det er min du har kig på (jeg har bestil sådan en for en uge siden - til afhentning i morgen).
At jeg ville glemme dengang du ranede en superpink blødkoral lige foran min næse![]()
![]()
![]()
Jeg har hørt at han har fået en grå en hjem, den var vist nok til dig
Ja - de lyder som et ældre ægteparFEM64 skrev:Ha ha. Det er sgu underholdende at læse med her..... Tænker for mig selv at der er foregået meget mellem jer tidligere.....
Det kan du selvfølgelig mene. Andre vil måske synes vi lyder mere som Anders & Torben Haloooo darling, me love you long time.nbd skrev:Ja - de lyder som et ældre ægteparFEM64 skrev:Ha ha. Det er sgu underholdende at læse med her..... Tænker for mig selv at der er foregået meget mellem jer tidligere.....
Anede bare slet ikke at Dejong forhandler koner!Bingocaller skrev:Jeg købte engang en fra dejong med en symbiose krappe i - sådan en sort krappe med spids krop - selve fjeren var grøn og sort. Den var fremme et par dage så stak dem om bag stenene og så den desværre aldrig mere
Godt link - kopier lige tekstbox som kommer efter artiklen....Anden skrev:Det er vist også noget om de kræver stærk strøm i vandet og som andre siger foder hver dag. Men det er en flot søstjerne selv om de ik kan holdes i akvarier.
http://www.liveaquaria.com/PIC/article.cfm?aid=194" onclick="window.open(this.href);return false;
pederrevnørd skrev:Godt link - kopier lige tekstbox som kommer efter artiklen....Anden skrev:Det er vist også noget om de kræver stærk strøm i vandet og som andre siger foder hver dag. Men det er en flot søstjerne selv om de ik kan holdes i akvarier.
http://www.liveaquaria.com/PIC/article.cfm?aid=194" onclick="window.open(this.href);return false;
[Update 11-01-2010]
"While what Mike writes is true for most of these animals and the vast majority of hobbyists out there, things have changed quite a bit, especially in the last year or two. There have been significant advances in nutrition, particle size, and even a new variety of foods available to enthusiasts who have the expertise and knowledge to maintain dedicated NPS (Non-Photosynthetic) aquariums. The secret with keeping Crinoids on a long term basis (as well as other more delicate zooplankton and phytoplankton eating animals) lies in the exact foods being offered, along with frequency of feeding, while all the while maintaining perfect water chemistry. Although not for everyone, for the very experienced enthusiast with the skill, knowledge, and time to properly feed these animals frequently, success can be achieved. We encourage interested aquarists to continuing researching this evolving and exciting corner of the hobby."
Kevin Kohen, Director of LiveAquaria.com