Vil bare lige sige, at man i januar kan afprøve sin viden om saltvand i en ny konkurrence på http://www.saltvandssiden.dk (--> klik på banneret på forsiden). Den starter den kører i resten af januar måned og hver dag kommer der, skulle der gerne komme et nyt spørgsmål.
Det bliver da sjovt og spændende. Selvom man ikke er ekspert, så kan man jo altid lære noget nyt
du skal bare klikke på banneret på forsiden hvor der står "januarkonkurrencen fra 3. til 31. januar". Herefter åbner en side med reglerne op og spørgsmål nr. 1 at finde nederst under reglerne.
Olsen skrev:For en god ordens skyld, vil jeg nævne, at man skal svare på spørgsmål nr. 1 inden kl. 24:00 i aften, hvis man vil have chancen for at vinde
Hmm nu deltager jeg ganske vist ikke selv men det er da ikke så fedt ? Dvs er man ikke hjemme en dag om 20 dage så er man ude(skulle man ikke svare hver dag på et nyt spm) ?
korallen skrev:Da siden er nystartet er der kun få der deltager. Chancen for at finde er meget stor!!!
Der er pt. kun 30 deltagere der skal dystre om 2 præmier
Vel et resultat af ovenstående
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
korallen skrev:Vi har kørt denne type konkurrencer på C længe, og det er meget sjældent at der er nogle der ikke har adgang til internettet 5 min. dagligt
Men skulle man ikke få svaret på alle spørgsmål, så kan man stadig vinde bonus præmien.
Ok det var også blot en tanke
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]