Har denne Euphyllia yaeyamaensis (er jeg ret sikker på det er) i en pæn størrelse...
Havde et fint fragment af rød montipora i en god størrelse , som var faldet ned og lå op af ovenstående ... Lå der kun i nogle timer , men hold da fest.. Det var godt nok hurtigt at det har sat sine spor som det ses... Mest overrasket over skaden på så kort tid..
Av for en brænder ... (Euphyllia yaeyamaensis)
- PederP
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8560 Kolind
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Kolind
Re: Av for en brænder ... (Euphyllia yaeyamaensis)
Ja - ærgerligt. De tager ved.
Oplevede dog det modsatte, med nøjagtigt samme type Euphyllia, hvor den faldt ned i en Acan. Her blev den spist istedet.
Sjovt nok så er de acan polypper der fik mest at spise gået fra "gråblå" til at have fået en del af Euphylliaens fluorescerende grønne farve.
Oplevede dog det modsatte, med nøjagtigt samme type Euphyllia, hvor den faldt ned i en Acan. Her blev den spist istedet.
Sjovt nok så er de acan polypper der fik mest at spise gået fra "gråblå" til at have fået en del af Euphylliaens fluorescerende grønne farve.
Mvh. Peder
Mit 910L Saltvand
Mit 910L Saltvand
-
- Rev haj
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 5900 Rudkøbing
- Saltvand siden?: 2014
Fedt! Har de stadig den farve?PederP skrev:Ja - ærgerligt. De tager ved.
- PederP
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8560 Kolind
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Kolind
Der er stadig lidt farve tilbage. Svært at gengive på et billede, fordi vinklen der skal fotograferes gennem glasset forvrænger.Nicklossi skrev:Fedt! Har de stadig den farve?PederP skrev:Ja - ærgerligt. De tager ved.
Det område jeg har cirklet ind lyser grønt ved sol op/nedgang

Mvh. Peder
Mit 910L Saltvand
Mit 910L Saltvand