Jeg har i Lørdag købt en smuk musling hos Carsten, nu har mit søpindsvin så kastet sin kærlighed på denne

Mvh Anders
Ryom skrev:I sumpen med svinet til muslingen har sat sig fast. Så tror jeg ikke den kan stjæle den længere
Så smid den i overløbet. Tager vel 3-4 uger.Hareskov skrev:Ryom skrev:I sumpen med svinet til muslingen har sat sig fast. Så tror jeg ikke den kan stjæle den længere
Hej Ryom
Har desværre ikke lys eller alger i sumpen, så ved ikke hvor længe den kan gå dernede. Hvor lang tid tager det ca før muslingen har sat sig 100% fast?
Mvh Anders
Nicklossi skrev:Evt. sæt muslingen (eller svinet) fast med noget reefbond eller noget tilsvarende?
Ikke så særligt smart.Nicklossi skrev:Evt. sæt muslingen (eller svinet) fast med noget reefbond eller noget tilsvarende?
Hej MikkelMikkel E skrev:Måske sådan en her kan hjælpe på problemet: http://www.deepoceanshop.dk/korallenwel ... older.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nicklossi skrev:Nå, så kan jeg godt se det ikke var en særlig smart idé - se venligst bort fra forslaget så
Hej Nilsknielsk skrev:Tror du ikke bare dit søpindsvin vil rense muslingeskallen for alger.
Men din musling ser meget lille ud - eller dit pindsvin stort?
Hareskov skrev:Hej Nilsknielsk skrev:Tror du ikke bare dit søpindsvin vil rense muslingeskallen for alger.
Men din musling ser meget lille ud - eller dit pindsvin stort?
Desværre er det ikke kun alger, har taget pindsvinets med fingrene i kagedåsen 2 gange![]()
, eller rettere med musling på ryggen, på vej væk fra gerningsstedet.
![]()
Vedr størrelsen, så er muslingen vel omkring de 4,5-5,5 Cm, mens svinet har haft gode dage i baljen, og har vist taget lidt på![]()
, er vil omkring de 10cm i dia.
Mvh Anders