og så faldt jeg over den her i historikken. Har ikke set den før.
Det er en "must see" video.
Enjoy " onclick="window.open(this.href);return false;
Erik
Kiggede lige efter noget andet.
- crazy seahorse
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 3660 Stenløse
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Ganløse
Kiggede lige efter noget andet.
"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.
Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Foxface
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 4270 Høng
- Saltvand siden?: 2014
Re: Kiggede lige efter noget andet.
Wow virkelig smukt og ufatteligt godt filmet.
- TOSTRA
- Rev haj
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 3400 Hillerød
- Saltvand siden?: 2013
Vildt flot video!
3 minutter inde se man en acan spise. Det må jo så være det med at "strække maven ud efter maden", som Acans er så berygtede for, ikke?
Jeg kan ikke helt se, om det er maven eller ej. Den har nemlig ikke været transparent, når de gør det herhjemme hos mig.
Men hvad der er mere interessant er de tråde... Er det maden, der trevles og spises, eller er det noget andet?
Er det ikke dem, vi talte om i denne tråd?
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... 81#p672281" onclick="window.open(this.href);return false;
3 minutter inde se man en acan spise. Det må jo så være det med at "strække maven ud efter maden", som Acans er så berygtede for, ikke?
Jeg kan ikke helt se, om det er maven eller ej. Den har nemlig ikke været transparent, når de gør det herhjemme hos mig.
Men hvad der er mere interessant er de tråde... Er det maden, der trevles og spises, eller er det noget andet?
Er det ikke dem, vi talte om i denne tråd?
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... 81#p672281" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ole Bach
- Foxface
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 9800 Hjørring
- Saltvand siden?: 2013
Fed film. Han har også lavet en der hedder montipora hvor der er nogle skud der er vær at se
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 5960 Marstal
- Saltvand siden?: 1990